ترخیص ۶ مصدوم حادثه اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه ۶ نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس از بیمارستان امام خمینی (ره) مرخص شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدار حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس در این واحد و تشکر از پیام آرام بخش رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان کشور، گفت: خوشبختانه ۶ نفر از مصدومان این حادثه از بیمارستان امام خمینی (ره) مرخص شدند.

وی افزود: ۵ نفر از مصدومان دیگر نیز در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و رسول اکرم (ص) از بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) به بخش عمومی منتقل شدند که امیدواریم هر چه سریع‌تر و پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شوند.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح اقدامات این دانشگاه از ابتدای حادثه تاکنون، گفت: با دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نفر معاون پزشکی این دانشگاه مسئول کلیه امور مربوط به حادثه از جمله پیگیری رسیدگی به مصدومان تا درمان کامل و ترخیص از بیمارستان شد.

دکتر مسعودی افزود: همچنین هیأت‌هایی از سوی رئیس هیأت امنا، رئیس دانشگاه و رئیس دفتر نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی مسئول سرکشی مستمر به مصدومان و بازدید از خانواده‌های داغدیده شدند.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در جلسه دیشب هیأت رئیسه ۴ نفر از مدیران ارشد این دانشگاه مسئول همکاری با نهاد‌های مرتبط برای مشخص شدن دلیل بروز سانحه اتوبوس شدند تا در اسرع وقت گزارش‌ها تهیه و به رئیس دانشگاه ارائه و اطلاع رسانی شود.

دکتر مسعودی همچنین در خصوص مراسم تشییع دانشجویان جان باخته این سانحه، افزود: هر زمان که وضعیت جانباختگان در سازمان پزشکی قانونی مشخص شود و از سوی این سازمان به دانشگاه اعلام شود، برنامه ریزی‌ها برای مراسم تشییع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991018

وب گردی

وب گردی