آخرین وضعیت مصدومان حادثه واحد علوم و تحقیقات/ دانشجویان حادثه دیده تحت پوشش دانشگاه آزاد هستند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

دکتر محسن نفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 7 نفر از مصدومانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند پس از انجام معاینات پزشکان و بررسی‌های موجود از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: 5 تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در آی‌سی‌یو بستری هستند حال عمومی مناسبی ندارند و در هر صورت همه دانشجویان تحت درمان قرار دارند.

نفر ادامه داد: تعدادی از مصدومان نیز در بخش‌های بیمارستان‌های مختلف بستری هستند که وضعیت جسمانی این افراد نیز بهتر از روز گذشته شده و امیدواریم طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص شوند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: اگر نیاز به درمان خاصی باشد، پس از ترخیص هم این عزیزان را تحت پوشش قرار می دهیم. همین الان هم دانشجویان تحت پوشش هستند. تمام اسامی را در اختیار داریم و پیگیر دیگر مصدومیت‌ها هستیم.

نفر خاطر نشان کرد: حتی دانشجویانی هم که تا‌کنون از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند پیگیر روند درمان آنها خواهیم بود و امیدوارم دانشجویان هرچه زودتر به بهبودی کامل برسند.انتهای پیام/

کد خبر: 991023

وب گردی

وب گردی