1400 میلیارد تومان به یارانه مددجویان افزوده می شود

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یکهزار و 400 میلیارد تومان در بودجه سال 98 پیش بینی شده که به یارانه مددجویان نهادهای حمایتی افزوده می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سعید نمکی در حاشیه بازدید از مرکز آب درمانی مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: یارانه مددجویان نهادهای حمایتی امسال7 هزار میلیارد تومان بوده که سال آینده این رقم را به 8 هزار و 400 میلیارد تومان افزایش می دهیم.
وی ضمن قول مساعد برای کمک به روند ساخت مجتمع آبدرمانی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند افزود: اقدامات برای این قشر معلول، عبادت بی نظیر است و یک لبخند آنان در روز قیامت حساب می شود و نیز بازدید از این مرکز توانبخشی را به عشق این افراد انجام دادم.
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با مددجویان حاضر در این مرکز به گفت و گوی صمیمی پرداخت و قول داد در فرصت دیگر از تولیدات آنان دیدن و به عنوان سوغات از آنها بهره مند شود.
برای ساخت استخر آب درمانی موسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) بیرجند از سال 90 تا 96 حدود 2 میلیارد و 180 میلیون تومان از منابع مختلف هزینه شده، فاز اول این پروژه یکهزار و 926 مترمربع و فاز دوم 900 مترمربع است.
همچنین یک میلیارد و 700 میلیون تومان دیگر برای این پروژه با پیشرفت 60 درصد اعتبار نیاز است که در صورت تامین تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور چهارشنبه شب در سفر به خراسان جنوبی وارد بیرجند شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
سعید نمکی در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام دو شهید گمنام در دانشگاه صنعتی بیرجند از پروژه های در دست اقدام این دانشگاه بازدید کرد و سپس با حضور وی عملیات اجرایی سوله مدیریت بحران این دانشگاه را در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنا هزار و 400 مترمربع آغاز شد.
بازدید از چندین پروژه عمرانی و شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی از برنامه های سفر وی به استان است.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 991085

وب گردی

وب گردی