ستاد توسعه فناوری نانو از محققان حمایت می کند

از سوی ستاد توسعه فناوری نانو درتاریخ سوم دی‌ماه 97 بیش از ۲۱ میلیارد ریال حمایت تشویقی به ۲۴۸۷ محقق پرداخت شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو برنامه حمایت تشویقی از فعالیت‌های پژوهشی فناوری‌نانو را از سال ۱۳۸۳ در راستای تحقق اهداف سند راهبردی ۱۰ ساله فناوری‌نانو و ترغیب و تشویق محققان برای ورود به حوزه فناوری‌نانو و پرورش سرمایه‌های انسانی متخصص برای توسعه این ‌فناوری اجرا کرده است.

از این رو ستاد توسعه فناوری نانو در سوم دی‌ماه ۱۳۹۷ مبلغ ۲۱ میلیارد و ۷۹۲ میلیون و ۱۶۰ هزار (۲۱,۷۹۳,۱۶۰,۰۰۰ ) ریال به ۲۴۸۷ محقق پرداخت کرده است.

این پرداخت شامل مقالات ISI تأییدی تا آخر خرداد ۹۶ بر اساس آیین‌نامه حمایت از چاپ مقالات ISI (آیین‌نامه قدیم)، مقالات چاپ شده در مجلات منتخب تأییدی در تیر ۹۷، بر اساس آیین‌نامه حمایت از چاپ مقاله در مجلات منتخب (آیین‌نامه جدید)، پروپوزال و پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری تأیید شده تا آخر سال ۹۶، آئین نامه گام‌به‌گام تأیید شده تا آخر مهر ۹۷ (شامل شاخص‌های پایان‌نامه به نمونه رسیده، مبتنی بر نیاز صنعت، مطالعه مروری پتنت، ثبت اختراع داخلی و ...) و سایر (افرادی که شماره حساب خود را اصلاح یا فعال کرده‌اند) می‌شود.

گفتنی است، وظیفه اصلی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، تعیین مسیر حرکت و اولویت‌های ملی کشور، رفع موانع در زمان اجرا و خدمت‌رسانی به بخش‌های اجرایی (خصوصی و دولتی) برای توسعة فناوری نانو می‌باشد. ستاد ویژه توسعه فناوری نانو می کوشد تا از طریق چشم‌اندازسازی، ارائة تسهیلات، ایجاد بازار و رفع مشکلات، زمینة فعالیت بخش خصوصی و تولید ثروت در جامعه را فراهم آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991141

وب گردی

وب گردی