تردد  خودروها از گردنه الماس خلخال فقط  با زنجیرچرخ امکان پذیر است

رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای خلخال گفت: به علت بارش سنگین برف همراه با کولاک ،یخبندان و لغزندگی سطح جاده در گردنه الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم حرکت در این جاده تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش ایسکانیوز،محمد قربانی گفت: ارتفاع برف در گردنه الماس از 25 سانتیمتر فراتر رفته اما جاده ارتباطی خلخال به اسالم در داخل حوزه استحفاظی این شهرستان با تلاش راهداران برف روبی و نمک پاشی شده است.
وی بیان کرد: با این حال به علت شدت بارش برف همراه با محدودیت دید، رعایت احتیاط برای همه رانندگان عبوری از این گردنه سخت گذر ضروری است.
مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که با وجود بارش برف تمامی راه های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

ارتفاع برف در گردنه الماس از 25 سانتیمتر فراتر رفته اما جاده ارتباطی خلخال به اسالم در داخل حوزه استحفاظی این شهرستان با تلاش راهداران برف روبی و نمک پاشی شده است


این مرکز از رانندگانی که قصد عبور از جاده های استان اردبیل را دارند خواست تا خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
در این حال گزارش ها از تداوم بارش برف و باران در جنوب، مرکز و شمال استان حکایت می کند.
بر اساس گزارش ها، ارتفاع برف در مناطق شهری بین پنج تا 10 سانتی متر و ارتفاعات بیش از 20 سانتی متر است.
به گزارش هوشناسی استان اردبیل این وضعیت جوی تا ظهر روز شنبه تداوم خواهد داشت.

ایرنا
انتهای پیام/

کد خبر: 991168

وب گردی

وب گردی