دانشگاه آزاد اسلامی و آذرپینار تبریز صدرنشین شدند

هفته سوم سوپر لیگ کاراته مردان برگزار شد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و آذرپینار تبریز در صدر گروه‌های اول و دوم قرار گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سایت فدراسیون کاراته، در هفته سوم سوپر لیگ کاراته در گروه یک تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۳۹ امتیاز انفرادی صدرنشین شد. تیم پاس با یک بازی کمتر و با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۲۰ امتیاز انفرادی در مکان دوم ایستاد و تیم گوجوریو سی واکای با ۹ امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

در گروه ۲ تیم آذرپینار تبریز با ۱۵ امتیاز اول شد. تیم رعد پدافند هوایی ارتش با ۱۲ امتیاز در مکان دوم ایستاد و هیات کاراته گیلان با ۹ امتیاز سوم شد.

برنامه دیدارهای این هفته بدین شرح است:
در گروه یک:
تیم پاس ۱۵ بر ۱۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی را مغلوب کرد. آوای رزم با نتیجه ۲۰ بر ۹ از سد تیم مناطق نفت خیز جنوب گذشت. گوجوریو سی واکای ۲۳ بر ۶ مناطق نفت خیز جنوب را برد. آوای رزم ۲۴ بر ۴ مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی مغلوب شد. پاس ۲۶ بر ۳ تیم آوای رزم را برد. گوجوریو سی واکای ۲۴ بر ۴ مغلوب تیم دانشگاه آزاد اسلامی شد.

تیم مناطق نفت خیز جنوب در ۳ دیدار معوقه نیز به میدان رفت که نتایج زیر رقم خورد:

مناطق نفت خیز جنوب ۲۸ بر یک مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی شکست خورد و با نتایج مشابقه ۹ بر صفر مغلوب تیم های پاس و گوجوریو سی واکای شد.

در گروه ۲:
آذرپینار ۲۱ بر ۷ شهدای باشگاه انقلاب قم را برد. هیأت کاراته گیلان با نتیجه ۲۲ بر ۶ از تیم رعد پدافند هوایی ارتش شکست خورد. هیأت کاراته گیلان ۲۵ بر ۲ مقابل آذرپینار تبریز مغلوب شد. عقاب بروجرد با نتایج ۲۹ بر صفر مقابل تیم‌های شهدای باشگاه انقلاب قم و رعد پدافند هوایی ارتش مغلوب شد. شهدای باشگاه انقلاب قم ۲۱ بر ۷ نتیجه را به هیأت کاراته گیلان واگذار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991172

وب گردی

وب گردی