امکان تغییر رشته و گرایش های انتخابی برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از احتمال فراهم شدن امکان تغییر رشته و گرایش های انتخابی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در مهلت ثبت نام مجدد خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 اظهار داشت: به منظور ارائه تسهیلات برای افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 که در بازه زمانی 16 تا 25 آذرماه موفق به ثبت نام نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده از 28 بهمن تا اول اسفند 97 نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار نهایی، 457 هزار نفر در کنکور ارشد 98 ثبت نام کردند. همان‌طور که گفتم مهلت ثبت نام مجدد از 28 بهمن ماه آغاز می شود. البته در روزهای آینده اخبار جدید مربوط به آزمون کارشناسی ارشد سال 98 را به صورت دقیق اعلام خواهیم کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به این سؤال که آیا داوطلبان قادر به تغییر رشته و گرایش های انتخابی خواهند بود یا تنها امکان ویرایش مشخصات فردی وجود دارد، گفت: این مسئله را در جلسات سازمان مطرح می کنیم. فعلا در این خصوص تصمیم گیری نکرده ایم؛ اما سعی می کنیم چنین امکانی را برای داوطلبان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 991198

وب گردی

وب گردی