معرفی تکنولوژی جدید در تلویزیون

نسل جدید تلویزیون‌ها برای سال 2019 تکنولوژی جدیدی را به سیستم های خود خواهند افزود که امکان دسترسی از راه دور را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، چند روز پیش گزارش ها حاکی از این بود که نسل جدید تلویزیون های سامسونگ در سال 2019 شامل Bixby و Google Assistant خواهد بود. درست یا غلط بودن این خبر هنوز تایید نشده است، با این حال این شرکت از ویژگی جدیدی در این تلویزیون ها خبر داد.

سامسونگ اعلام کرد که ویژگی کنترل از راه دور را به تلویزیون های خود اضافه کرد. این تکنولوژی به کاربران اجازه می دهد تا دستگاه های مختلفی چون کامپیوترهای شخصی، تلفن های هوشمند و تبلت را از طریق تلویزیون کنترل کنند.

این تلویزیون ها همچنین امکان اتصال برخی از لوازم جانبی مانند صفحه کلید و موس را فراهم می کند، به طوری که افراد می توانند بازی های کامپیوتر خود از تلویزیون را پخش کنند و یا خدمات وب را روی صفحه نمایش بزرگتر پخش کنند.

ویژگی جدید سامسونگ قطعا می تواند برای افرادی که می خواهند بازی های ویدئویی را روی صفحه نمایش به صورت بی سیم پخش کنند مناسب است. با این حال، چیزی که در این مورد باید در نظر داشت کنار آمدن با مشکل « تاخیر» در این گونه از شبکه هاست که مشکل اصلی آن ها به شمار می رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 991202

وب گردی

وب گردی