3 دانشجوی سانحه تصادف واحد علوم تحقیقات هوشیار شدند

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه سه دانشجوی بد حال حادثه واژگونی اتوبوس از خطر مرگ نجات یافتند و هوشیاریشان را به دست آوردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) درباره وضعیت دانشجویان حادثه دیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: از ۲۵ دانشجوی زخمی که به بیمارستان‌ها منتقل شدند ۱۶ دانشجو در بیمارستان امام خمینی (ره) تحت درمان قرار گرفته‌اند.3 دانشجوی سانحه تصادففف

وی ادامه داد: هفت نفر از دانشجویان بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) حال وخیمی داشتند و ۹ دانشجو نیاز به رسیدگی اورژانسی به آن‌ها بود.

صادق نیت با بیان اینکه ۹ دانشجوی حادثه دیده از بیمارستان امام خمینی(ره) با حال عمومی خوب مرخص شدند،گفت: از ۷ دانشجویی که هنوز در بیمارستان امام خمینی بستری هستند، یک نفر به بخش تخصصی و ۶ نفر که حال عمومی وخیمی داشتند به ICU منتقل شدند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) گفت: خبر خوش ما این است که سه نفر از دانشجویان که حال عمومی بسیار بدی داشتند و امید به زنده ماندن آن‌ها نداشتیم خوشبختانه هوشیار شدند و آن‌ها را از دستگاه تنفس مصنوعی جدا کردیم و قادر به صحبت کردن هستند، اما هنوز خطر به طور کامل رفع نشده است و نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991246

وب گردی

وب گردی