رئیس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی در سمت خود ابقا شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری درحکمی، ریاست جعفری را بر پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله به مدت چهار سال تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی وزارت علوم، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی، ریاست محمدکاظم جعفری را بر پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله به مدت ۴ سال تمدید و بر تولید بهتر دستاوردهای پژوهشی نوآورانه و فناورانه تأکید کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، حکم شما در سمت رئیس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برای یک دوره ۴ ساله دیگر تمدید می‌شود.

در این حکم عنوان شده است: پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله از مراکز پژوهشی بزرگ کشور است که در شرایط کنونی توانایی رفع بخشی از نیازمندی کشور را در پیش‌بینی پدیده زلزله و رویارویی با آن را دارد. لذا از جنابعالی انتظار می‌رود با توکل به خدواند سبحان، برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیات علمی و کارکنان، مأموریت‌های پژوهشگاه را در سطح ملی تعیین کنید و به نحو احسن به انجام رسانید.

در بخشی از این حکم آمده: شایسته است استفاده بهینه از امکانات موجود را برای تحقق مأموریت‌های پژوهشگاه در صدر امور قرار دهید و با همکاری سایر مؤسسات آموزش عالی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، زمینه تولید بهتر دستاوردهای پژوهشی نوآورانه و فناورانه را در حوزه تخصصی پژوهشگاه با هدف حل معضلات و چالش‌های ملی روز کشور فراهم آورید. امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اعمال سیاست‌های مؤثر در صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی، ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن پژوهشگاه به کار بندید.

انتهای پیام/

کد خبر: 991257

وب گردی

وب گردی