صدایی برای همکلاسی‌های آسمانی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برای پرنکشیدن‌های بیشتر هم‌کلاسی‌هایشان صدای مطالبه‌گری برآوردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امروز ساعت ۹ و ده قیقه صبح، میدان دانش واحد علوم و تحقیقات قلب حزن‌انگیز دانشگاه آزاد اسلامی بود. از اولین ساعات صبح، دانشجویان با دسته‌گل‌هایی در دست از آخرین گذرگاه رفقایشان عبور می‌کردند، گل‌هایی که نیروهای خدماتی دانشگاه به دانشجویان می‌دادند نثار حجله‌های تدارک‌دیده می‌شد.

به آهستگی از میان دانشجویان عبور می‌کنم، دانشجویان در حالی که عکس دوستانشان را در دست دارند در حاشیه میدان در حال جمع شدن هستند. ضلع شرقی میدان متراکم‌تر است و تعدادی از مسئولان دانشگاه هم در میان دانشجویان به چشم می‌خورند.

«کاش من هم داخل آن اتوبوس بودم، برگه دفاعش را دو ساعت پیش گرفته بود، نگار هم‌کلاسی ترم گذشته‌ام بود»، اینها فقط چند جمله از حرف‌های اندوهناک یکی از دانشجویان علوم و تحقیقات بود.

متن شعارها توسط همکلاسیان آسمانی اتوبوس سانحه دیده طراحی و سر داده می‌شد؛ دانشجویان فضا را آرام کرده و از درگیری جلوگیری می‌کردند.

با افزایش تعداد دانشجویان در میدان دانش، فعالان دانشجویی مدیریت صحنه را دست می‌گیرند و مطالبات خود را در بیانیه‌ای می‌خوانند.

مشکینی مسئول پیگیری سانحه بین دانشجویان می‌آید و از پیگیری‌های جدی دانشگاه خبر می‌دهد.

بعد از دقایقی فضا آرام‌تر شده است، دانشجویان پس از حضور نمادین خود در میدان دانش، منتظر پاسخ مدیران دانشگاهی هستند.

اگرچه از جمعیت کاسته می‌شود؛ ولی نباید از اعتراض به حق دانشجویان و مطالباتشان آسان گذشت.

اینجا بعد‌ازظهر میدان دانش، تمام صحنه را دانشجویان گرداندند، باور می‌کنیم صدای مطالبات به حق همکلاسی‌ها به گوش مدیران رسیده است.

منبع: آنا

انتهای پیام/

کد خبر: 991261

وب گردی

وب گردی