انهدام باند جاعلان  و کشف کلاهبرداری 170 میلیارد ریالی درشهریار

فرمانده انتظامی استان تهران از انهدام باند جاعلان اسناد ملکی و کشف کلاهبرداری به ارزش 170 میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی پس از آزادی از زندان با تشکیل یک باند جعل اسناد از طریق فروش مال غیر اقدام به کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و کنترل شبانه روزی محل فعالیت متهمان، موفق به شناسایی 8 نفر شده و آنها را حین خرید و فروش یک قطعه زمین با جعل اسناد دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان در بازجویی های پلیس به فروش مال غیر به متراژ 5 هزار متر، با جعل اسناد مالکیت به ارزش 170 میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه اعضاء این باند به 17 فقره کلاهبرداری از شهروندان نیز در شهرستان شهریار اعتراف کرده اندگفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار خانچرلی در پایان از شهروندان خواست: معاملات خود را در دفاتر رسمی و معتبر انجام داده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با شماره 110 تماس گرفته و موضوع را گزارش دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991275

وب گردی

وب گردی