چرایی  وقفه در شماره‌گذاری خودروها/ شماره‌گذاری نوشماره‌ها آغاز شد

رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا دلیل تأخیر چند روزه برای شماره‌گذاری خودروهای نوشماره را ابطال اعتبار مجوز شماره‌گذاری خودروها در اول دی ماه و عدم ارائه مجوز جدید تا به امروز اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علی محمدی رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا، در خصوص عدم شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از ابتدای دی تا امروز،اعلام کرد: امروز کار شماره‌گذاری خودروهای نوشماره آغاز شد.

وی علت تأخیر به وجود آمده را در عملکرد خودروسازان دانست و تصریح کرد: هر سال اعتبار مجوز شماره‌گذاری خودروها تا ۱ دی است و باید خودروسازان قبل از اتمام اعتبار خودروهای خود برای دریافت مجوز جدید از سازمان استاندارد و محیط زیست اقدام می‌کردند.

وی گفت: تأخیر به وجود آمده به دلیل تأخیر خود شرکت‌ها در دریافت مجوز جدید بود، چرا که تا مجوز جدید ارائه نشود، پلیس نمی‌تواند خودروها را شماره‌گذاری کند.

سرهنگ محمدی گفت: بعد از اینکه پلیس تأییدهای جدید را امروز دریافت کرد، کار شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از صبح امروز آغاز شد؛ ۷۰ مدل تاکنون مجوزهای جدید خود را دریافت کرده اند و اگر خودرویی هنوز شماره‌گذاری نمی‌شود به دلیل این است که مجوزش را دریافت نکرده است.

این مقام ارشدپلیس راهور ناجا ادامه داد: برای تعویض پلاک هیچ مشکلی وجود نداشت و خلأ به وجود آمده به دلیل کندی کار خودروسازان بوده است؛ وگرنه مأموران پلیس راهور برای تعویض پلاک حاضر بودند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 991277

وب گردی

وب گردی