جزئیات انتقال واحد علوم و تحقیقات به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات میراث‌دار ابنیه و ساختمان هایی است که در بالای ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخته شده، گفت: به زودی بخش های آموزشی دانشگاه به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر انتقال خواهد یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صالح اسکندری درباره جزئیات انتقال واحد علوم و تحقیقات به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر گفت: مسئولین واحد علوم و تحقیقات در مرحله بررسی و مطالعات کارشناسی به منظور انتقال این واحد به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی میراث دار ساخت و ساز های غیر اصولی و غیر کارشناسی در ۳۰ سال گذشته در بالای ارتفاع ۱۸۰۰ متر است، گفت: بنابر تصمیم مسئولان واحد علوم و تحقیقات بخش های آموزشی مثل دانشکده ها که بیشتر محل تردد دانشجویان است به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر انتقال خواهد یافت و قسمت های پژوهشی فعلا در ساختمانهای بالا استقرار خواهد یافت تا وضعیت این ساختمان ها و ابنیه ها مشخص شود.

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از رسیدگی مستمر کمیته ویژه پیگیری حادثه مصیبت بار تصادف اتوبوس واحد علوم و تحقیقات به وضعیت مجروحان و سانحه دیدگان این تصادف خبر داد و گفت: نمایندگان دانشگاه به طور مرتب در بیمارستان های حضرت رسول، امام خمینی، نورافشان، خاتم الانبیاء،عرفان، شریعتی و لاله حضور دارند.

اسکندری با بیان اینکه یکی از مجروحان بنا به درخواست خانواده از بیمارستان شریعتی به بیمارستان نورافشان، منتقل شده است، گفت: یکی از سانحه دیدگان در بیمارستان حضرت رسول به هوش آمده و وضعیت یکی دیگر از آنها در بیمارستان عرفان نسبت به روز قبل بهتر است و احتمالا یکی از مجروحان نیز امروز از بیمارستان خاتم الانبیاء مرخص شود.

وی با بیان اینکه تا کنون ۹ نفر از مجروحان از بیمارستان ها مرخص شده اند، ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد بهبود کامل کلیه سانحه دیدگان این حادثه دلخراش باشیم.

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دیروز ناوگان جدید حمل و نقل دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد، گفت: یکی از بهترین شرکت های اتوبوس رانی حال حاضر کشور با قریب به ۵۰ اتوبوس در حال خدمت رسانی به دانشجویان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 991338

وب گردی

وب گردی