۹دی ماه، تجلی  دفاع و پشتیبانی ملت ایران از ارزش های اسلامی بود

سازمان بسیج دانشجویی کشور به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ سازمان بسیج دانشجویی کشور به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانه ای منتشر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.
دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد.
و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبّرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹دی ۸۸نقش بر آب شد. این حادثه عظیم و فراموش‌ناشدنی در حالی شکل ‌گرفت که فتنه‌گران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس تلاش می‌کردند تا فضای کشور را به آشوب بکشانند و به خیال خام خود، مردم را نسبت به انقلاب ناامید سازند. آنان از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی(ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته است، ظلم و ستم و فتنه‌گری را تحمل نمی‌کند و با همان روح عاشورایی به خروش می‌آید و حماسه‌های عظیم خلق می‌کند.

پیام اصلی مردم در ۹دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی –بویژه عاشورای حسینی – نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. در این برهه حساس که جهان شاهد حضور با شکوه و معنا دار ۲۰میلیونی خیل عظیمی از مشتاقان ابا عبدالله الحسین (ع) در روز اربعین حسینی بود جلوه ای از وحدت امت اسلامی و حتی ادیان الهی زیر پرچم امام حسین (ع) را به نمایش گذاشتند.

آری ۹دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در ۹دی بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی گشت و مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

#روابط_عمومی_سازمان _بسیج_دانشجویی در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم الله ۹دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 991343

وب گردی

وب گردی