تسهیل آگاهی بخشی شرکت‌های خلاق با موضوعات مالی و مدیریتی و بازرگانی

دبیرخانه شرکت‌های خلاق معاونت علمی از شرکت‌های خلاق برای آگاهی بیشتر در حوزه‌های مالی و حسابداری، بازرگانی و بازاریابی، مباحث مدیریتی و حقوقی حمایت می‌کند تا بتوانند با تخفیف 50 درصدی در دوره‌ها و سمینارهای آموزشی شرکت کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با توجه به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف کسب‌ و کار که به‌ عنوان شالوده اصلی برنامه‌های توانمندسازی، نقش مهمی در راستای رشد و بالندگی کسب‌ و کارها به عهده دارد، دبیرخانه شرکت‌های خلاق معاونت علمی درصدد است با هدف حمایت از شرکت‌های خلاق، از حضور این شرکت‌ها در دوره‌ها و سمینارهای آموزشی با عناوین ذیل حمایت به عمل آورد.

دوره‌های مالی و حسابداری که شامل تهیه صورت‌های مالی و یادداشت‌های همراه، تهیه صورت جریان وجه نقد، تهیه اظهارنامه مالیاتی، معافیت‌های مالیاتی، تهیه اظهارنامه ارزش‌افزوده، خریدوفروش فصلی، استانداردهای حسابداری و غیره است.

دوره‌های بازرگانی و بازاریابی که به موضوعاتی چون تهیه و تنظیم قراردادهای داخلی، تحقیقات بازار، امور گمرکی، بازاریابی دیجیتال، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت برند، آشنایی با قراردادهای بین‌المللی و غیره می‌پردازد.

دوره‌های مدیریت و منابع انسانی و همچنین دوره‌های حقوقی و مالکیت فکری که شامل نگارش و ویرایش قراردادهای تجاری، قانون تجارت و دعاوی تجاری، حقوق مالکیت فکری و غیره خواهد شد.

بدین منظور متقاضیان می‌توانند پس از اطلاع‌رسانی دوره‌ی آموزشی از سوی دبیرخانه، به‌ منظور ارائه درخواست و ثبت‌نام با شماره تماس 02183532475 تماس حاصل کنند و ذیل دستورالعمل حمایتی دبیرخانه از مزایای این خدمات برخوردار شوند.

برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق اهدافی چون توسعه زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی در کشور و ارتقا سهم شرکت‌های خلاق در اقتصاد و نیز توسعه کیفی مشاغل با حمایت از شرکت‌های خلاق و اشتغال‌زایی برای نیروهای جوان و تحصیل‌کرده را دنبال می‌کند.

از دیگر اهداف این برنامه می‌توان به ایجاد و تقویت برندهای شرکت‌های خلاق در حوزه محصولات فرهنگی کشور و خدمات مبتنی بر فناوری و نوآوری؛ حل معضلات اجتماعی و مشکلات کشور نظیر رفع مشکلات کم‌آبی و خشک‌سالی و پسماند، کنترل آلاینده‌های زیستی و غیره با رویکردهای خلاق و نوآورانه؛ تقویت همکاری‌های بین‌المللی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی و کسب‌ و کارهای نوآورانه اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991376

وب گردی

وب گردی