ویژه برنامه گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان بوکان برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه پر افتخار ۹ دی مراسم بزرگداشتی به همین مناسبت با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حسین فصیح نیا امام جمعه شهرستان شاهین دژ و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی ریاست، و هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در سالن سیمرغ بوکان برگزار شد.

‎به گزارش ایسکانیوز از واحد بوکان، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شهرستان شاهین دژ روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در بوکان افزود: ملت ایران در این حماسه بزرگ و ماندگار ثابت کردند که هر کجا امنیت و دستاوردهای ملی مورد هجمه و حمله دشمنان قرار گیرد، با جان و دل از آن دفاع خواهد کرد.

وی 9 دی را روز همبستگی، تداوم نظام و مشروعیت ولایت دانست و افزود: این روز نماد بصریت، بیعت با امامت و ولایت و روز حضور مردم در عرصه سیاست کشور برای حمایت از ارزش های اسلام بود.

امام جمعه شاهین دژ بیان کرد: در فتنه سال 88 دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بود و جهت دهی این اعتراضات از چند ماه قبل برای برهم زدن حقیقت ها و جلوگیری از نفوذ انقلاب طراحی شده بود.

حجت الاسلام فصیح نیا با اشاره به اینکه فتنه 88، روز بیدارباش مردم مقابل توطئه دشمنان نظام بود، گفت: فتنه گران با شعارهایی که سردادند اصل ولایت فقیه و اصلیت نظام را نشانه گرفتند که حضور به موقع مردم تمامی این توطئه ها را خنثی کرد.

شرکت کنندگان در پایان این مراسم با قرائت قطعنامه ای آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی با سردادن شعارهای 'الله اکبر، خامنه ای رهبر' اعلام کردند.

در روز 9 دی 1388 پس از جسارت برخی افراد در عصر عاشورا به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) مردم به خیابان ها آمدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به عنوان یکی از اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی شهرستان بوکان نقش به سزای در برگزاری این بزرگداشت داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991384

وب گردی

وب گردی