بیش از 200 نفر از استادان واحد کرج در نشست بصیرت افزایی اساتید شرکت کردند

به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نشست بصیرت افزایی اساتید ویژه حماسه ملی ۹دی در سالن شهید دانشکده دامپزشکی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، این نشست که با هدف ارتقاء آگاهی استادان دانشگاه از ساختارهای کلی فکری و عقیدتی و شناسایی راه های نفوذ دشمنان در جامعه بویژه در میان قشر جوان و دانشجو برگزار شد، وضعیت جامعه و راه های نفوذ دشمنان در آن تحلیل شد.

در نشست بصیرت افزایی اساتید واحد کرج یکی از کارشناسان مسائل سیاسی کشور با بر شمردن تعدادی از راه های نفوذ دشمنان، به بررسی علل، عوامل و ریشه های ۹دی پرداخت و بر تجدید میثاق امت با ولایت تاکید کرد.

دکتر جعفری با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از حضور ملت در راهپیمایی 9 دیماه، گفت: «مقام معظم رهبری روز 9 دی را روزی دانستند که با همت ملت در تاریخ ماندگار شد.»

وی در بخش دیگری از سخنانشان بر تداوم ولایت مداری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: «مادامی که ملت با عزمی راسخ بر ولایت مداری خویش پافشاری کرده و با آرمان های رهبر معظم تجدید میثاق نمایند، توطئه دشمنان ناکام مانده و نقشه هایشان نافرجام خواهد ماند.»

گفتنی است در این نشست بصیرت افزایی علاوه بر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ۲۰۰ نفر از اساتید دانشگاه های استان البرز نیز حضور داشتند.

همچنین در همین راستا و جمعی از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اجرای مراسمی در مسجد پیامبر اعظم(ص) واحد کرج با حضور آگاهانه و مقتدرانه با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری تجدید بیعت کردند و یاد و خاطره حماسه جاودان و به یاد ماندنی نهم دیماه را گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی که پس از اقامه نماز جماعت در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، بار دیگر بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و غیرتمند ایران بویژه قشر دانشگاهی کشور در این حماسه باشکوه، تجلی یافت.

کد خبر: 991402

وب گردی

وب گردی