صدور بیش از 3 هزارو سیصدمیلیارد تومان پیش‌فاکتور محصولات دانش‌بنیان

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی خبر داد: تاکنون تعداد کل پیش‌ فاکتورهای صادرشده در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران؛ 14 هزار و ششصدو چهل و پنج فقره بوده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پیمان صالحی، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی؛ تعداد کل پیش‌ فاکتورهای صادر شده در جریان برگزاری ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران را، 14 هزار و ششصد و چهل‌ و پنج فقره بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود 2 تا 3 درصد از این رقم تبدیل به فروش قطعی شود.
رییس ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران گفت: شکی نیست که با تلاش پژوهشگران و فناوران، محصولات دانش‌بنیان ایرانی روزبروز توسعه خواهند یافت و بیش‌ از‌ پیش برای برند «ساخت ایران» در بازارهای داخلی و خارجی کسب اعتبار خواهند کرد.
وی افزود: با توجه به نیاز خریداران و شرکت‌ها، سیستم صدور پیش‌ فاکتور همچنان فعال خواهد بود تا امکان ثبت درخواست‌های جدید برای آن‌ها وجود داشته باشد.
رییس ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران افزود: به‌ زودی طی دستورالعملی نحوه پیگیری پیش‌فاکتورها و میزان سقف حمایت‌ها از مراکز علمی و پژوهشی اعلام می‌شود. حداکثر مهلت برای عقد قرارداد با کارگزار مالی 31 اردیبهشت‌ماه سال 98 خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود، عمده قراردادها تا پیش از پایان سال 97 منعقد شود.
گفتنی است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست جدید میتوانند به سایت www.iranlabexpo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991463

وب گردی

وب گردی