جزئیات برنامه امتحانی مصدومان علوم‌و‌تحقیقات/ زمان فراخوان جدید جذب هیأت علمی مشخص شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرصتی برای امتحانات در نظر گرفته ایم تا مصدومان پس از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت و آمادگی جسمانی و روحی در آزمون‌ها شرکت کنند.

دکتر علیرضا رهایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص نحوه حضور مصدومان واژگونی اتوبوس علوم‌و‌تحقیقات در امتحانات پایان ترم گفت: در جلسه هیات رییسه این موضوع مطرح شد و پیشنهاد دادیم برای افرادی که در این حادثه آسیب دیده و مجروح شده‌اند و نمی توانند به موقع در امتحانات پایان ترم شرکت کنند فرصتی را در نظر گرفتیم تا پس از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت و آمادگی جسمانی و روحی در آزمون‌ها شرکت کنند.

وی افزود: ارزیابی اولیه اعضای هیات علمی از هفته گذشته شروع شده است. از طرف هیات مرکزی جذب 3 هفته فرصت داریم تا ارزیابی اولیه همه داوطلبان را انجام دهیم. با سرعتی که پیش گرفتیم، امیدواریم تا دو هفته دیگر ارزیابی به پایان برسد تا پرونده ها و افرادی که واجد شرایط هستند را به هیات استان ها ارسال کنیم.

رهایی ادامه داد: صحبت هایی برای فراخوان جدید شده است و به احتمال فراوان در اردیبهشت ماه سال آینده فراخوان جدید را ابلاغ خواهیم کرد. البته تصمیم‌گیری قطعی منوط بر این است که نتایج فراخوان 97 تکمیل شود و شرایط حضور اعضای هیات علمی نخبه داشته ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در مرحله اول باید پرونده داوطلبان بررسی شود تا این نفرات واجد شرایط و دارای مدرک دکتری باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991469

وب گردی

وب گردی