مرکز آفرینش هنر‌های ایرانی دانشگاه استاد فرشچیان تأسیس می‌شود

مسئولان دانشگاه فرشچیان پیشنهاد داده اند تا زمین 6 هزار متری دانشگاه آزاد اسلامی را برای خلق آثار هنری در اختیار گیرند.

بهمن نامور مطلق سرپرست دانشگاه استاد فرشچیان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص تاسیس شعبه جدید گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که انجام داده ایم و حتی پیشنهاد آن را به دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کردیم ایجاد فضای خلق آثار است. پیشنهاد دادهایم یکی از فضا‌هایی که متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی بوده را در اختیارمان قرار دهند.

وی افزود: یکی از مکان هایی که مقابل دانشگاه تهران قرار دارد، متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است که دارای فضای مناسب 6 هزار متری بوده و به همین خاطر این پیشنهاد را به مسئولان دانشگاه آزاد داده ایم تا در صورت توافق، فضا را در اختیار دانشگاه استاد فرشچیان دهند.

نامور مطلق ادامه داد: بنا داریم با استفاده از این مکان آثار فاخر خلق کنیم و اگر این مهم امکان پذیر شود دانشگاه استاد فرشچیان دارای یک مرکز آفرینش هنرهای ایرانی خواهد بود. بدون شک این مکان را به پربازدید شونده‌ترین فضا‌های هنرهای ایرانی و اسلامی تبدیل خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه استاد فرشچیان اظهار داشت: 20 غرفه در این 6 هزار متر احداث خواهیم کرد و دانشجویان، دانش آموزان، هنرستانی ها و دیگر افراد می توانند از این مکان بازدید کنند تا با چگونگی خلق آثار ایرانی آشنا شوند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم به زودی طرح‌هایی که داریم اجرایی شود تا هنرهای ایرانی و اسلامی را ترویج کنیم. البته مسئولان قول‌هایی در این خصوص به ما داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991475

وب گردی

وب گردی