دروس مرتبط با مهارت افزایی و اشتغال زایی در دانشگاه هنر ایجاد می شود

معاون آموزشی دانشگاه هنر گفت: افزودن دروس مرتبط با مهارت افزایی و اشتغالزایی از نیمسال آینده یکی دیگر از بحث های مهم و آموزشی دانشگاه هنر برای دانشجویان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه هنر، علیرضا رازقی گفت: یکی از راهکارهای مناسب و کار آمد در راستای رفع دغدغه‌های ذهنی دانشجویان برای پیدا کردن شغل پیش بینی دروسی است که موجب تقویت وجهه مهارتی و به دنبال آن توجه به اشتغالزایی دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی است.

وی ادامه داد: این، یکی از برنامه های ویژه و مد نظر وزارت علوم و تحقیقات و به تبع آن دانشگاه ها منجمله دانشگاه هنر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر افزود: دنبال کردن دروس مهارت افزایی ضمن حفظ جنبه‌های نظری دوره های هنری که بتواند در آینده شغلی دانشجویان نقش ایفا کند یکی دیگر از بحث های مهم و آموزشی در دستور کار دانشگاه هنر برای آینده است و در این راستا نیز مکاتباتی با دانشکده‌ها انجام و از همه گروه ها درخواست شد دروسی که مرتبط با مهارت افزایی و اشتغالزایی دانشجویان هر رشته است را پیشنهاد بدهند که برخی از دانشکده ها این دروس را پیشنهاد و برخی آنها در حال پیشنهاد دادن هستند.

رازقی تصریح کرد: دروس مذکور از نیمسال آینده وارد برنامه های آموزشی دانشگاه هنر خواهند شد و در قالب دروس اختیاری دانشجویان قرار می گیرند تا دانشجویانی که گرایش به این دروس دارند این دروس را انتخاب کنند تا در آینده حرفه ای آنها تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 991508

وب گردی

وب گردی