اولین اکران ویژه «قطار مسیر 60» با حضور قطار مسیر 60 و کتایون ریاحی  در خانه هنرمندان

اکران ویژه فیلم مستند «قطار مسیر 60» به کارگردانی کتایون جهانگیری، امروز سه¬شنبه یازدهم دی ماه ساعت 20 در خانه هنرمندان با حضور حسام¬الدین سراج و کتایون ریاحی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه¬ای «قطار مسیر 60»، این مستند که پس از پنج سال از هشتم دی ماه در گروه هنر و تجربه اکران شده است، امروز و در اولین اکران ویژه خود میزبان حسام¬ الدین سراج و کتایون ریاحی خواهد بود. در خلال این اکران که هم¬زمان با سالروز تولد کتایون ریاحی است، جشن تولد این بازیگر سینما و تلویزیون برگزار خواهد شد.
«قطار مسیر ۶۰» مستندی درباره موسیقی ایران در دهه اول انقلاب است و به بیان کارگردان اثر دریچه‌ای باز و بی‌طرفانه است به وقایع حوزه موسیقی ایران در دهه اول انقلاب از دو ‏زاویه: دولت و مردم. تقابل‎ها، تضادها و همراهی‌ها تا رسیدن به فضای باز و ظهور دوباره موسیقی ‏پاپ.‏
عوامل مستند «قطار مسیر 60» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کتایون جهانگیری، تدوینگر و صداگذار: فرشاد اکتسابی، مدیرتولید: اکبر آقامحمدی، تصویربرداران: محمد رضایی، رسول رفیع زاده، صدابردار: هومن جهانشاهی،آهنگساز: امید فتح الهی، طراح پوستر: بهزاد خورشیدی، عکاس : اکبر آقامحمدی‏، مشاور رسانه¬ای: سعیده الله دادی.

کد خبر: 991601

وب گردی

وب گردی