برگزاری لیگ ورزشی فرهیختگان در دانشگاه آزاد اسلامی

اولین جلسه هماهنگی جهت برگزاری لیگ ورزشی فرهیختگان در اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی : اولین جلسه تشکیل کارگروه لیگ فرهیختگان در اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر جوانمرد مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر حسن زاده مدیر کل اسبق تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولین این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه دکتر جوانمرد اظهار کرد هدف ما از برگزاری این لیگ ارتقا سطح نشاط و شادابی ،کشف استعدادهای واستفاده بهینه از ورزشکاران دانشجو به عنوان سرمایه های اجتماعی به منظور تشکیل تیمهای لیگ برتر و شرکت در این رویدادهای ورزشی است.

وی ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامی در همین زمینه پیشقدم خواهد شد و به یاری خدا از سال آینده لیگ‌های سراسری ورزشی در رشته‌های مختلف را با نام لیگ «فرهیختگان» برگزار خواهد کرد. ما در آمایش سرزمین و منطقه ‌بندی‌های ورزشی خود کشور را به ده منطقه قسمت تقسیم کرده ایم و لیگی با حضور تمام اعضای دانشگاه شامل دانشجویان، کارکنان و عضای هیات علمی برگزار خواهیم کرد. لیگ «فرهیختگان» پایلوتی برای فدراسیون ملی ورزش دانشگاه‌ها خواهد بود.

وی عنوان کرد: تأکید مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بر روی استعدادیابی ورزشی دانشجویان است و این مسابقات نقطه عطفی در ورزش دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و می تواند تحول عظیمی را در دانشگاهای کشور ایجاد نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 991611

وب گردی

وب گردی