خط حمله اروپایی ایران؛ «آرش‌وار» بکشید این کمان را!

خط حمله تیم ملی فوتبال ایران مهاجمانی دارد که در لیگ‌های معتبر انگلیس، فرانسه و روسیه بازی می‌کنند آنها باید ضربه آخر را برای رسیدن به موفقیت تیم ایران بزنند.

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز، خط حمله تیم ملی فوتبال ایران یکی از بهترین خط حمله‌های فوتبال آسیاست جایی که علیرضا جهانبخش از لیگ برتر انگلیس، سامان قدوس از لیگ فرانسه، سردار آزمون از لیگ روسیه، کریم انصاری فر در لیگ انگلیس، مهدی طارمی که در لیگ قطر بازی می‌کند. از بین مهاجمان ایرانی فقط مهدی ترابی در لیگ برتر ایران بازی می‌کند. مهاجمی که در نیم فصل دوم در پرسپولیس بازی خواهد کرد.

این خط حمله چند ملیتی! که البته همگی ایرانی هستند نقش پر رنگی در موفقیت تیم ملی دارد. ضربات آنها ملتی را به آرزوی ۴۰ ساله‌اش می‌رساند و می‌توانیم با گل‌های آنها دوباره بر قله فوتبال آسیا بایستیم. از بین این ۶ مهاجم سه بازیکن قطعا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند. اگر نگاهی به خط حمله ایران در بازی‌های جام جهانی و همین بازی دوشنبه با قطر بیندازیم باید بگوییم که جهانبخش، طارمی و آزمون احتمالا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار دارند.

ترکیب ایران مقابل مراکش؛ انصاری فرد،جهانبخش و آزمون

ترکیب ایران مقابل پرتغال؛ جهانبخش، طارمی و آزمون

ترکیب ایران مقابل اسپانیا؛ انصاری فرد، طارمی و آزمون

ترکیب خط حمله ایران مقابل قطر در بازی‌ دوستانه؛ قدوس، طارمی و آزمون

همین مرور کوتاه نشان می‌دهد که طارمی و آزمون به احتمال فراوان در ترکیب تیم ملی قرار خواهند گرفت و همه فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند که مهاجمان ایرانی در این جام ، هنر گلزنی خود را به نمایش بگذارند. به قول یکی از اساتید روزنامه‌نگاری ورزشی باید از این مهاجمان بخواهیم « آرش وار» بکشید این کمان را! آنها هرچه در توان دارند باید در ساق‌هایشان و ضربات سرشان بگذارند و بدانند که با هر گل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد خواهند کرد.

رضا ترابیان مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد خط حمله ایران به فارس گفت: بهترین مهاجمان ایران و آسیا در ترکیب تیم ملی ایران قرار دارند. جهانبخش فصل رویایی را سپری کرد و با حضور در لیگ برتر انگلیس خبرساز شد، سردار آزمون جوان باتجربه‌ای است، سامان قدوس با حضور در لیگ فرانسه کیفیت فنی خوبش را به نمایش گذاشته است. مهدی طارمی تقریبا مهاجم کاملی است اما متاسفانه او در انتخاب تیم‌هایش دقت لازم را ندارد شاید هم از مشاور و مدیر برنامه‌ خوبی برخوردار نیست! اما یکی از بهترین‌های فوتبال ایران و آسیاست. مهدی ترابی هم جوان مستعدی است که آینده درخشانی در فوتبال ملی دارد. دست کی‌روش در فاز هجومی تیم ملی کاملا باز است.

انتهای پیام/ک

کد خبر: 991649

وب گردی

وب گردی