هزینه نجومی استقلال برای سکونت یکی از معاونان باشگاه!

شنیده‌ها حاکی است که منزل مسکونی و استیجاری باشگاه استقلال بعد از رفتن پادوانی در اختیار یکی از مدیران این تیم قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز ، با توجه به حضور امیر حسین فتحی به عنوان سرپرست در باشگاه استقلال، او معاونانی را برای خود انتخاب کرد که در حال حاضر به گوش می‌رسد یکی از این معاونان در منزل پادوانی ساکن شده است.

پادوانی مدافع برزیلی آبی پوشان پایتخت که به دلیل مداوای وضعیت جسمانی خود راهی کشورش شد، منزلش در اختیار یکی از معاونان فتحی قرار گرفته که این منزل هزینه زیادی را برای باشگاه استقلال دارد.

باشگاه استقلال بابت منزلی که برای پادوانی اجاره کرده بود ماهیانه حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه می کند و اکنون با توجه به رفتن این بازیکن به کشورش یکی از معاونان فتحی از این منزل استفاده می‌کند که بدون شک بار زیادی را از لحاظ مالی بر دوش باشگاه استقلال می‌گذارد.

هنوز دلیل این اتفاق مشخص نیست و احتمال می‌رود قدرت فسخ قرارداد وجود دارد و باشگاه استقلال برای سوخت نشدن هزینه تصمیم دارد از این منزل استفاده کند، اما اینکه چرا یکی از معاونان استقلال از این منزل مسکونی استفاه می‌کند هنوز مشخص نیست.

احتمال می‌رود بعد از بازگشت جپاروف به استقلال این منزل مسکونی در اختیار او قرار بگیرد و در حال حاضر به دلیل خالی بودن این خانه، معاون باشگاه از آن استفاده می‌کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 991658

وب گردی

وب گردی