برنامه مسابقات تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی

برنامه مسابقات تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های برتر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمان مسابقات تعداد زیادی از تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ‌های برتر مشخص شد.

نجات غریق

تیم نجات غریق دانشگاه آزاد اسلامی درحال حاضر با جمع‌آوری 180 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و از این رو شاگردان نجفی برای برگزاری مرحله دوم مسابقات در تاریخ یازدهم و دوازدهم بهمن ماه به بوشهر بروند تا میهمان سازمان بنادر بوشهر باشند. این تیم در سه دوره اخیر جزو پرافتخار‌ترین تیم ها بوده است.تیم‌های دانشگاه آزاد، نیروی زمینی ارتش و مقاومت برای سومین سال پیاپی در مسابقات حضور دارند.

تکواندو

تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه ۲۴ دی ماه به مصاف شهرداری ورامین و پاس می رود. شاگردان خلیفه با شکست این دو تیم گام بلندی برای قهرمانی برخواهند داشت این تیم در حال حاضر مقام دوم جدول را کسب کرده و با تیم‌های سرسختی پیکار خواهد داشت.

وشووی بانوان

تیم ووشو بانوان ۲۶ بهمن ماه به مصاف حریف خود خواهد رفت این تیم در حال حاضر با کسب 24 امتیاز با اقتدار در صدر جدول سوپر لیگ قرار دارد این تیم در سال‌های گذشته همیشه جزو مدعیان اصلی قهرمانی بوده است و امثالهم تاکنون صدر جدول را تصاحب کرده است.

تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی با شکست حریفان خود در صدرجدول قرار دارد و با جوانگرایی که در سال جدید انجام داده است از ملی پوشان جوان خود در ترکیب استفاده کرده است.

تنیس روی میز بانوان

تیم تنیس روی میز بانوان سیزدهم الی پانزدهم دی ماه در آکادمی تنیس روی میز به مصاف حریفان خود خواهد رفت. این تیم با کسب ۸ امتیاز در جایگاه نخست لیگ برتر تنیس روی میز بانوان قرار دارد. تیم‌های مس کرمان، شهرداری شهربابک و نفت نیز از حریفان تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

بسکتبال بانوان
تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر در جایگاه دوم جدول مسابقات بانوان قرار دارد. این تیم ۱۳ دی ماه به مصاف شرکت ملی گاز خواهد رفت. دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ملی گاز در سالن آزادی برگزار خواهد شد.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان با 6 دیدار در دو گروه الف و ب در شهرهای مختلف پیگیری شد. تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تیم گلستان جایگاه دوم گروه ب را به خود اختصاص داد.

نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال بانوان در دو گروه الف و ب با حضور 12 تیم برگزار شد و با قهرمانی دو تیم نامی نو اصفهان و هیرو تهران در این دو گروه به پایان رسید.

ووشوی آقایان

تیم ووشوی آقایان که در جایگاه سوم جدول قرار دارد در شانزدهم بهمن ماه به مصاف تیم پاس ناجا می‌رود. تیم دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تیم پاس در جدول مسابقات جایگاه خود را ارتقا خواهد داد.

تیم پاس در حال حاضر با یک بازی کم تر و 15 امتیاز در تعقیب دانشگاه آزاد اسلامی است.

اسکواش

تیم اسکواش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی سوم و چهارم بهمن ماه به مصاف تیم نامی نو اصفهان و فرش‌آران خواهد رفت. تیم اسکواش بانوان متشکل از ملی‌پوشان جوان است و امید زیادی برای قهرمانی این تیم جوان در مسابقات آزاد لیگ برتر وجود دارد.

کاراته آقایان

تیم کاراته آقایان که در هفته آخر مسابقات توانست صدرنشین لیگ شود در یازدهم و دوازدهم بهمن ماه به مصاف تیم پاس و نفت خواهد رفت شاگردان احمد صافی با شکست این دو تیم اختلاف امتیازشان را با رقبا بیشتر خواهند کرد.

تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در چند دوره جزو مدعیان اصلی قهرمانی بوده است.

تنیس روی میز آقایان

تیم تنیس روی میز آقایان که در هفته دوم موفق به شکست تیم رعد پدافند و تیم پالایش نفت شده بود جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. حال این تیم در نوزدهم تا بیست و یکم دی ماه به مصاف تیم های هیئت کردستان، پالایش نفت و منطقه آزاد اروند خواهد رفت. شاگردان احدی با شکست حریفان خود به جایگاه نخست مسابقات خواهند رسید.

این تیم که از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است در مسابقات لیگ برتر امتیازات خوبی کسب کرده است.

سنگنوردی

مسابقات سنگنوردی آقایان و بانوان از ۴ بهمن ماه شروع خواهد شد و تیم دانشگاه آزاد که متشکل از دانشجویان و ملی پوشان است در این دوره از مسابقات حاضر خواهند شد.

واترپلو

تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ برتر صدرنشین گروه خود شده است. این تیم در هفته سوم به مصاف حریفان خود رعد پدافند هوایی و زنجان خواهد رفت. شاگردان شهیدی پور در صورت پیروزی و ادامه صدرنشینی به صورت ضربدری با تیم های اول و دوم گروه الف پیکار خواهد کرد.

بدمینتون

تیم بدمینتون دانشگاه آزاد با شکست حریفان خود در مرحله نخست به قهرمانی رسید. این مسابقات در مجموع با 5 شرکت کننده برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با اقتدار قهرمان دور رفت شد.

این تیم متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991682

وب گردی

وب گردی