نظام پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی جامع و برخط در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی نظام پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی جامع و برخط در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه بررسی، تجمیع، هماهنگ‌سازی و بروزرسانی نظام‌های پاسخگویی دانشگاه و تبدیل آن به نظام جامع با حضور دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، عنایت‌الله ملکی تبار سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات، علی فقیه مدیرکل تشریفات و پیگیری‌های ویژه، بهزاد نخکوب مدیرکل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، مسعود همتی دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعید علیزاده سرپرست اداره کل پشتیبانی، دکتر محمدرضا اردکانی سرپرست اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی، محمد عابدی مدیرکل دانش‌آموختگان، سیدهادی سیدفضلی سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف سازمان مرکزی برگزار شد.

حاضران در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت نظام‌های پاسخگویی بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به مراجعه کنندگان، پیشنهادات خود را برای بهبود ارائه خدمات مطرح کردند و مقرر شد به منظور پاسخگویی مطلوب و شایسته به جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، جمع‌آوری اطلاعات از وضعیت موجود و اصلاح و بهینه‌سازی سامانه‌های پاسخگویی به ذی‌نفعان دانشگاه در سراسر کشور به‌ صورت برخط و جامع، صورت گیرد.

بر این اساس قرار شد کمیته‌ای به ریاست آقای ملکی تبار سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات و دبیری دکتر علیزاده سرپرست اداره کل پشتیبانی دانشگاه تشکیل شود.

مهندس مسعود همتی دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح این جلسه گفت: ارائه خدمات مطلوب در جهت پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات، دریافت پیشنهادات و انتقادات دانشجویان و خانواده آنان، اساتید، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دغدغه‌های مسئولان این دانشگاه است. به این منظور در جلسه روز گذشته تصمیم بر این شد که سیستم‌های مختلف پاسخگویی و رسیدگی به شکایات که در دانشگاه فعال است مورد بررسی قرار گرفته تا با تجمیع آنها علاوه بر جلوگیری از عملکرد جزیره‌ای، یک نظام پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی جامع و برخط در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: در این نظام پاسخگویی، تمامی مراحل ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاعات و نتیجه نهایی شکایات، پیشنهادات و سوالات مطرح شده با حفظ هویت کاربران در سامانه قابل رصد و پیگیری خواهد بود و با پیاده‌سازی این نظام علاوه بر سرعت و دقت بیشتر در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌ها از مراجعه حضوری ارباب رجوعان به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی جلوگیری خواهد شد.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در این نظام یک اکوسیستم کامل برای پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات، دریافت پیشنهادات و انتقادات طراحی خواهد شد که براساس آن دسترسی به این نظام پاسخگویی از همه راه‌های ارتباطی همچون فضای وب، تلفن، پیام کوتاه و اپلیکیشن‌های تلفن همراه امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 991683

وب گردی

وب گردی