همایش بسیج، اقتدار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی برگزار شد

همایش بسیج، اقتدار و شهادت با حضور خانواده های معظم شهدا، دانشجویان و جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد تهران مرکزی، دکتر عباس گوهری معاون دانشجویی فرهنگی واحد تهران مرکزی در همایش بسیج، اقتدار و شهادت با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: همه انسانها بعد از مرگ حیات دوباره ای دارند، اما شهیدان حیات شان با دیگر انسانها متفاوت است. شهیدان غرق در نعمت و الطاف الهی هستند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ماست که با برگزاری اینگونه مراسم­ ها، آگاهی و بصیرت جوانان را افزایش دهیم، افزود: در همین راستا واحد تهران مرکزی تصمیم دارد تا خاطرات شهیدان این واحد دانشگاهی را به صورت کتابی تهیه و تدوین کند تا جوانان و دانش پژوهان امروز بدانند جوانان سه نسل قبل در سنین 18 و 19 سالگی توانستند یک مملکت را نجات دهند.

دکتر حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی و امام خمینی (ره) اظهار داشت: با بصیرت پای ولایت و رهبری ماندن ادامه راه شهیدان و راه امام راحل است.

وی به فتنه 88 و دسیسه های آمریکا اشاره و تصریح کرد: جریان سال 88 با هدف براندازی کامل و تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود که به واسطه بصیرت و آگاهی ملت ایران که منجر به واقعه 9 دی شد، بار دیگر پیروزی حق علیه باطل را رقم زد و این روز بزرگ به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم به ما حمله می کند، گفت: در جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است و فعالیت‌های بسیج به‌عنوان یک واحد عمل‌کننده جنگ نرم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این مراسم گفت: بصیرت و آگاهی از ویژگی های بسیار مهم و مشترک شهیدان انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان حوزه علمی است.

گفتنی است؛ تجلیل و تکریم از خانواده های شهدای واحد تهران مرکزی، تقدیر از پیشکسوتان بسیجی، اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتابخوانی با موضوع" دفاع همچنان باقی است" و برندگان مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان و استادان از دیگر برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 991699

وب گردی

وب گردی