پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی صنعت آب و برق نیمه دی‌ماه برگزار می‌شود

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی صنعت آب و برق استان تهران، گفت: این جشنواره از نیمه دی‌ماه سال جاری در 21 رشته ورزشی میان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بزرگترین سرمایه هر سازمان را منابع انسانی آن مجموعه دانست و افزود: طبیعتا مهم‌ترین سرمایه هر فرد نیز سلامتی اوست و با توجه اینکه وزارت نیرو به جهت گستردگی خدماتش در اقصی نقاط کشور جزو حساس‌ترین وزارتخانه‌های کشور محسوب می‌شود درصدد توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان خود هستیم.
مسئول امور ورزش صنعت آب و برق تاکید کرد: پرسنل ما در خط مقدم ارائه خدمات آب و برق به هموطنان قرار دارند و مسلما نیروی که از نظر سلامت جسم و روح آماده باشد می‌تواند بهترین خدمات آب و برق را به هموطنان خود در اقصی نقاط کشور ارائه کند.
وی ادامه داد: کارمندان دولت به جهت کم تحرکی گرفتار بیماری‌های مختلفی همچون فشار خون، دیابت، چربی و قند خون و... می‌شوند که تنها راه رهایی از این مشکلات و بیماری‌ها روی آوردن به ورزش است؛ از این رو با تدبیر صورت گرفته هم اکنون از میان 114 هزار نیروی وزارت نیرو بیش از 55 درصد این افراد ورزشکار هستند که این رقم در آمار ورزش همگانی کشور به کمتر از 20 درصد می‌رسد.
حسین‌زاده با اشاره به نظام‌نامه ورزشی وزارت نیرو که از سوی وزیر نیرو ابلاغ شده است، گفت: مهم‌ترین هدف این نظام‌نامه اشاعه و توسعه فرهنگ ورزش همگانی و و ارتقای سلامت کارکنان صنعت آب و برق است. در همین راستا تقویم ورزشی برای مسابقات سراسری وزارت نیرو تهیه شده و براساس آن برنامه‌های منسجمی در سطح کشور در حال اجراست.
وی افزود: برای امسال بیش از 31 برنامه ورزشی کشوری در صنعت آب و برق پیش‌بینی شده است که تاکنون 16 برنامه اجرا شده و مابقی مسابقات نیز تا پیش از اسفندماه سال جاری به پایان رسیده و برنامه سال 98 ابلاغ خواهد شد.
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی صنعت آب و برق استان تهران، گفت: این جشنواره به مناسب فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نیمه دی‌ماه سال جاری در 21 رشته ورزشی میان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در تهران برگزار و اختتامیه آن نیز همزمان با دهه فجر برپا خواهد شد.
حسین‌زاده در پایان از راه‌اندازی سامانه ورزش وزارت نیرو سخن به میان آورد و گفت: پس از این صدور کلیه مدارک توسط این سامانه انجام و موارد مورد نیاز ورزشکاران از این طریق ارائه خواهد شد که این امر منجر به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های موجود می‌شود. همچنین براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته استان‌ها، میزبانان و ورزشکاران برتر از طریق این سامانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در گردهمایی سالانه مجموعه از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991727

وب گردی

وب گردی