رویداد ارائه برنامه‌های توسعه «ناحیه نوآوری شریف» ۲۵ دی ماه برگزار می‌شود

رویداد یکروزه ارائه برنامه‌های توسعه ناحیه نوآوری شریف در دانشگاه صنعتی شریف ۲۵ دی ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه صنعتی شریف و توسعه و استقرار صد‌ها شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های ارزشمند در اطراف این دانشگاه که از سوی دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اعضای هیات علمی شکل گرفته‌اند، طرحی با عنوان «ناحیه نوآوری شریف» تحت نظارت پارک علم و فناوری شریف دنبال می‌شود.

رویداد معرفی و ارائه برنامه‌های توسعه ناحیه نوآوری شریف سه‌شنبه ۲۵ دی ماه در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

در این طرح علاوه بر اینکه سعی می‌شود در حوزه کارآفرینی و نوآوری اثرگذارتر از قبل عمل شود، تسهیل رشد شرکت‌های دانش بنیان و همچنین ارائه خدمات موثر مدنظر است.

لذا در قالب یک طرح جامع، پروژه «ناحیه نوآوری شریف» در ناحیه اطراف دانشگاه تحت نظر پارک علم و فناوری دانشگاه دنبال می‌شود و به منظور همفکری با اندیشمندان، صاحب‌نظران و مدیران اجرایی، رویداد «ناحیه نوآوری شریف» با محور‌هایی از قبیل: ارایه برنامه‌های توسعه‌ای پارک علم و فناوری در ارتباط با ناحیه نوآوری شریف، درس‌آموخته‌های مطالعه نواحی نوآوری دنیا، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با شهرداری منطقه ۲ و برخی همکاران استراتژیک، تقدیر از برگزیدگان مسابقه طرح‌های فناورانه منتخب برای اجرا در ساخت برج فناوری، رونمایی از ترجمه کتاب جنگل‌های بارانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991768

وب گردی

وب گردی