دانشگاه آزاد دماوند در طرح پایش بر رشته های پیراپزشکی تمرکز می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: دانشجویان و پژوهشگرانی که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل نمی کنند نیز در صورت علاقه می توانند در برنامه های پایش محور دانشگاه شرکت کنند و آموزش های لازم را در رشته موردنظر خود ببینند.

دکتر محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: دانشگاه آزاد واحد دماوند با توجه به ظرفیت و تخصصی که در سال های اخیر در رشته های فنی و مهندسی و همچنین رشته های پیراپزشکی کسب کرده است، در راستای طرح پایش نیز به فعالیت خود در این حوزه‌ها ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: در واقع با توجه به نیاز بیمارستان های منطقه شرق تهران به فارغ التحصیلان رشته های پرستاری، علوم آزمایشگاهی و رشته های پیراپزشکی مقرر شد تا در راستای رفع این نیازها، این ماموریت به واحد دماوند داده شود و حتی قصد داریم در آینده ای نزدیک، رشته های پزشکی را هم به مجموعه دانشگاه اضافه کنیم.

صفری تصریح کرد: همچنین برنامه داریم از سال های آینده بیشتر روی همین حوزه ها تمرکز کنیم و پذیرش داوطلبان بقیه رشته ها را نیز به تدریج کم و محدود نماییم به طوری که بتوانیم با جذب دانشجویان برتر در این رشته ها به صورت جدی تر بر این طرح تمرکز کنیم؛ همچنین طرح پایش زمینه فعالیت های میان رشته ای در سطح دانشگاه به صورت بهتر و جدی تر را فراهم می سازد.

وی افزود: در این راستا، دانشجویان و پژوهشگرانی که در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل نمی کنند نیز در صورت علاقه می توانند در برنامه های پایش محور ما شرکت کنند و آموزش های موردنظر خود را ببینند، در مجموع می توان گفت در اجرای موفقیت آمیز طرح پایش مانع خاصی وجود ندارد و واحدهای دانشگاهی با برنامه ریزی و تعامل مناسب می توانند اهداف خود را محقق سازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در ادامه گفت: در واقع طرح پایش، با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های هر واحد دانشگاهی هدفمند شده است که در این راستا دانشگاه آزاد واحد دماوند علاوه بر تمرکز بر رشته های پیراپزشکی، برای رشته های معماری و عمران نیز برنامه هایی دارد که در این زمینه با شهرداری دماوند برای ساختن بتن مورد نیاز در طرح های عمرانی و معماری همکاری داشته باشد، لازم به ذکر است این بتن با توجه به استانداردهای علمی لازم ساخته می شود و در اختیار کاربران مربوط قرار خواهد گرفت.

صفری در پایان تاکید کرد: خوشبختانه طرح پایش، در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی و با قدرت دنبال می شود که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم به اهداف کلان مجموعه عظیم دانشگاه آزاد دست یابیم.
انتهای پیام/

کد خبر: 991797

وب گردی

وب گردی