تبعیت و حمایت از تدابیر رهبری در حفظ وحدت همگانی و عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی

200 نفر از اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه ای بر تبعیت و حمایت از تدابیر رهبر معظم نظام جمهوری اسلامی ایران در حفظ وحدت همگانی و عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، در این بیانیه آمده است: در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامیِ مردم ایران هستیم و نظام جمهوری اسلامی در دوره رشد و بالندگی بویژه در عرصه های علمی و فناوری و حفظ اقتدار و عزت درعرصه بین المللی هست. نظام سلطه با ایجاد تنش های منطقه ای و جریانات مذهبی جعلی و خون آشام در صدد تضعیف کشورهای اسلامی و براندازی جبهه مقامت اسلامی در برابر استکبار جهانی است. در همین راستا در شرایط کنونی با به راه انداختن جنگ نیمه سخت تحریم اقتصادی و جنگ روانی بر علیه مردم ایران با بهره گیری از رسانه های سلطه و عناصر کشورهای خود فروخته، توطئه و دسیسه دیگری را رقم زده است.

در قسمت دیگر این بیانیه می خوانیم: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ضمن اعلام تبعیت و حمایت جدی خود از تدابیر هوشمندانه و مدیریت راهبردی مقام معظم رهبری با تأسی از معظم له از عموم ملت شریف ایران و مسئولان کشوری و لشگری به نوبه خود خواهانیم تا برای برآب کردن نقشه دشمنان خارجی و پاکسازی مفسدان و اخلال گران داخلی امور زیر را سرلوحه خود قراردهیم:

1- حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی در برابر توطئه های رنگارنگ دشمنان دانا و کج فهمی دوستان نادان

2- حمایت از اقتدار دفاعی و صلابت نیروهای مسلح تلاش جدی برای عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه پیشرفت و فعال کردن ظرفیت های داخلی کشور

3- همت و تلاش جهادی برای رفع چاش ها و موانع پیشرفت کشور

4- برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی و شبکه های فساد و رانت خواری در هر رنگ و لباسی و در هر پست و مقامی

5- قربانی نکردن مصلحت نظام و منافع ملی و آرمان های مقدس مردم مومن به پای جریانات و گروههای سیاسی

در بیانیه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار امیدواری شده است در پناه توجهات حضرت ولی عصر (عج) پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش بر بلندای پیشرفت و سربلندی به اهتزاز در آید.

کد خبر: 991838

وب گردی

وب گردی