تقویت جبهه جهاد علمی توسط دانشگاه ها و حوزه های علمیه

کمیته دانشجویی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شهرستان پیشوا با حضور دانشگاه ها و حوزه های علمیه پیشوا به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز جلسه ی کارگروه دانشجویی شهرستان پیشوا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا تشکیل شد .

حجت الاسلام والمسلمین بلوچی رئیس اداره فرهنگی اجتماعی این واحد دانشگاهی در سخنانی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت مقابله با ترفند های دشمنان مطابق احادیث و روایات اسلامی تأکید کرد و افزود: ما باید در برابر دشمنان در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی ، علمی و فرهنگی حرکتی جهادگونه داشته باشیم .

وی در خصوص تأثیرگذاری حوزه های علمیه و دانشگاه ها برای تقویت جبهه ی جهاد علمی گفت: با برنامه ریزی منسجم و یکپارچه می توان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را به درستی و شایستگی برای عموم مردم تبیین کرد.

از مهمترین مصوبات کمیته دانشجویی می توان به برگزاری کلاس کارگاه دستاورد های انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاکی در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) پیشوا، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع آزادی و انقلاب اسلامی، تشکیل غرفه دانشگاهی در زمینه ی ارائه دستاورد های علمی در سطح شهر ، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی،برگزاری اردوی یک روزه مشترک جهت بازدید از موزه عبرت درایام ا... دهه فجر و شرکت و حضور با شکوه دانشگاهیان به صورت فعال در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن اشاره کرد.

کد خبر: 991864

وب گردی

وب گردی