اسکان ۱۱۲ کارتن خواب در مددسرای شهید دوران در شب های برفی و سرد

شهردار منطقه ۱۳ از اسکان ۱۱۲ بی خانمان طی شب گذشته در مددسرا و گرمخانه شهید دوران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،مرتضی رحمان زاده در تشریح روند ساماندهی افراد بی‌خانمان و کارتن‌خوابهای محدوده منطقه در پی بارش برف و کاهش محسوس دما گفت: با شروع بارش برف و کاهش محسوس دما، فعالیت برای ساماندهی افراد بی‌خانمان سطح منطقه آغاز شد، بطوریکه گشت شبانه‌روزی توسط اداره خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در سطح محلات مشغول فعالیت هستند و افراد بی‌خانمان را به مددسرای شهید دوران منتقل می‌کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده فرد بی‌خانمان می‌توانند با سامانه 137 تماس گرفته و به این شکل مسئولان امر فرد کارتن خواب را به مددسرا هدایت کنند.

همزمان با ساعات اولیه بارش برف زمستانی تا زمان اتمام آن ، شهردار منطقه۱۳ به اتفاق قائم مقام با حضور در نقاط برفگیر ، مبادی شرق تهران و سایت های اصلی و فرعی، شخصا بر روند ارائه خدمات به شهروندان نظارت کرد تا همزمان با بارش نزولات آسمانی ، مشکلی در تردد وسایل نقلیه و رفت و آمد شهروندان به وجود نیاید .

شهردار منطقه به اتفاق هیئت همراه با حضور در نقاط برفگیر و محورهای اصلی و بزرگراه های شهید دوران و شهید یاسینی بر تسریع بر روند خدمت رسانی به شهروندان برای جلوگیری از یخبندان و تصادفات تاکید کرد.

وی همچنین با حضور در سایت های اصلی و فرعی برفروبی و خداقوت به کارکنان و کارگران زحمت کش، وضعیت تجهیزات و امکانات این سایت ها را رصد کرد .

رحمان زاده همچنین با اشاره به برودت هوا و امکان یخ زدگی معابر در صبح روز بعد ،جمعه، به شهرداران نواحی و مسئول سایت اصلی برفروبی ، توصیه های لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991882

وب گردی

وب گردی