قوانین فنی چهارمین المپیاد همگانی دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد

مقررات و قوانین فنی مربوط به مسابقات چهارمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر و دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مفدا، مرحله نهایی چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر و پسر وزارت بهداشت اسفند ماه در خزرآباد ساری برگزار می‌شود و در فاصله کمتر از دو ماه مانده به برگزاری این رویداد ورزشی، مقررات و قوانین فنی مربوط به رشته‌های ورزشی مختلف اعلام شد.

برای نخستین بار، امسال در دو بازه زمانی مجزا، در اسفندماه، دو المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.

هشت رشته ورزشی دارت، فوتبال رومیزی، فریزبی، داژبال، طناب زنی، آمادگی جسمانی، طناب کشی و روبیک رشته‌هایی هستند که دانشجویان در چهارمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های علوم پزشکی در آن به رقابت خواهند پرداخت. در این المپیاد رقابت در رشته‌های دارت، فریزبی، آمادگی جسمانی و روبیک به صورت انفرادی و در رشته‌های فوتبال روی میزی، داژبال و طناب کشی به صورت تیمی برگزار خواهد شد و تنها رشته‌ای که به صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود، رشته طناب زنی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991895

وب گردی

وب گردی