خروج العبادی از عراق تکذیب شد

ائتلاف النصر در بیانیه ای رسمی خبر خروج نخست وزیر سابق عراق از این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ائتلاف النصر به رهبری «حیدر العبادی»، نخست وزیر پیشین عراق با صدور بیانیه ای، آن چه در برخی رسانه ها در رابطه با خروج وی از عراق منتشر شده را عاری از صحت دانسته و خاطر نشان ساخت که این مساله بخشی از رقابت سیاسی برخی طرف های غیر مسئول و تبلیغات آشکار برنامه های خارجی به شمار می آید.

ائتلاف النصر در بیانیه خود با یادآوری این که پیش از این نیز تبلیغات دروغین و شایعه تسلط العبادی بر برخی املاک دولت منتشر شده، تاکید کرد که وی در دوره نخست وزیری خود از امکانات دولت به نفع خود استفاده نکرده و پیش از تصدی این منصب و در پایان دوره زمامداری خود نیز تنها در یک مکان اقامت داشته است.

در این بیانیه همچنین آمده است: العبادی از وظیفه ملی خود پس از تصدی منصب نخست وزیری دست نکشیده و به دنبال ادامه پروژه ائتلاف نصر به عنوان یک پروژه ملی عراقی است که هدف از آن تکمیل روند دستاوردها و پیروزی های تحقق یافته طی چهار سال گذشته با همت و پایداری شهروندان و نیروها و نخبگان کشور می باشد.

لازم به ذکر است که پیش از این برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی گزارش هایی مبنی بر خروج العبادی از عراق منتشر کرده بودند.

انتهای پیام /

کد خبر: 991931

وب گردی

وب گردی