مجله علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان نمایه شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: مجله بین‌المللی Journal of  Nuts از انتشارات این دانشگاه در پایگاه اسکوپوس (Scopus) نمایه شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، نعمت‌الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان درباره مجله بین‌المللی خشکبار واحد دامغان گفت: مجله بین‌المللی خشکبار واحد دامغان پس از ارزیابی محتوا و بررسی فرآیند انتشار در پایگاه اسکوپوس که یکی از معتبرترین پایگاه‌های بین‌المللی است از زمستان ۱۳۹۷ مورد تأیید قرار گرفت و نمایه شد.

وی با بیان اینکه مدیرمسئول این مجله حسین عباسپور و سردبیر داراب حسنی و مدیریت داخلی حسین افشاری هستند، افزود: این مجله به عنوان مجله تخصصی میوه‌های خشکباری در جهان از سال ۲۰۱۰ به صورت منظم منتشر شده است و در سال ۱۳۹۳ درجه علمی ـ پژوهشی را از وزارت علوم دریافت کرده و قبل از این در سایت‌های معتبر ISC،CABI ، CAS،DOAJ ،Google Scholar ،SID و Magiran نمایه شده است.

این مجله وزین علمی تنها مجله خشکبار در جهان، پیرامون خشکبار با تکیه بر پسته است که از سال ۲۰۱۰ به صورت دوفصلنامه، نتایج تحقیقات پژوهشگران در حوزه‌های مختلف خشکبار را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند و آخرین شماره آن در دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شد و در سایت مجله به نشانی ijnrs.damghaniau.ac.ir در اختیار محققان قرار دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از تمام پژوهشگرانی که در این حوزه تخصصی فعالیت دارند، درخواست کرد تا با ارسال مقالات خود به غنای این مجله افزوده و در گام نهایی، آن را برای نمایه شدن در پایگاه ISI یاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991936

وب گردی

وب گردی