زمان قطعی برگزاری دوازدهمین جشنواره«فیلم ۱۰۰»

زمان قطعی برگزاری «دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم 100» اعلام شد. این جشنواره به همت «حوزه هنری» با موضوع اخلاق و سبک زندگی طی روزهای 8 تا 10 اسفند ماه سالجاری به دبیری علی قربانی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم 100»؛ جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه و در قالب مستند، داستانی و پویانمایی طراحی شده است. همچنین، بخش مسابقه سینمای جهان در قالب‌های مستند، داستانی و پویانمایی نیز صرفا برای حضور شرکت کننده‌های غیرایرانی خواهد بود.

اخلاق و سبک زندگی، ترویج مفاهیم اخلاقی همچون قانون‌مداری، گذشت، سعۀ صدر، ایثار، ترویج الگوی انسان انقلاب اسلامی، خانوادۀ الگوی ایرانی اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، نگاه دوباره به زندگی و زدودن غبار روزمرگی از جمله موضوعات این رویداد سینمایی اعلام شده است. همچنین، برای بخش ویژه موضوعاتی چون: حمایت از تولید ایرانی (ایران ساخت )، حمایت از تولید کالا و خدمت دانش‌بنیان ایرانی، فرهنگ تولید محصولات باکیفیت ایرانی، پویش ملی و حمایت مردمی از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی، تأثیرات مخرب خرید کالاهای خارجی، واردات بی‌رویه و غیرقانونی (قاچاق کالا)، معرفی کسب‌و‌کارهای نوین و استارت‌آپ‌ها و تولید ثروت از علم و فنّاوری ، معرفی اقتصاد دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند.

کد خبر: 991959

وب گردی

وب گردی