پیشگامی یک شرکت دانش‌بنیان در فروش کارت شارژهای تلفن همراه به صورت الکترونیکی

یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 86 وارد حوزه کسب و کار اینترنتی شد. پس از چند سال، نگاه شرکت از سمت اجرای پروژه‌های نرم افزاری سفارشی به سوی تجارت الکترونیکی تغییر جهت یافت و سابقه 10 ساله این شرکت در توسعه نرم‌افزار باعث شد که بتواند در طول مدت کوتاهی ایده‌های کسب و کار اینترنتی را بپروراند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت درحال حاضر از پیشگامان فروش کارت شارژهای تلفن همراه به صورت الکترونیکی است دو فروشگاه قدیمی echarge.ir و gsmcharge.com که در لیست پر فروش‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور قرار گرفته‌اند نیز متعلق به این شرکت است.


شرکت رایانمهر همچنین در سال 92 موفق به دریافت کد#789*به منظور فروش شارژ شد به گفته سید شهاب‌الدین طباطبائی فرد مدیر عامل این شرکت، جدیدترین روش فروش شارژ نیز توسط این شرکت ارائه می شود تا مشتریهای خرید شارژ راحت ترین راه خرید را تجربه کند.


وی افزود: رایانمهر از سال 86 تا به امروز همواره سهم بسزایی در حجم تراکنش های خرید اینترنتی در کل کشور داشته است. تعداد بالای تراکنش‌های بانکی و عملکرد مثبت تیمهای فنی، تجاری و پشتیبانی شرکت سبب شد که توزیع کنندگی رسمی هر 4 اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا را بدست آورد و گامهای خود را محکمتر از پیش بردارد.


ای‌شارژ یکی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت است. با ورود سیم کارت های اعتباری، خرید شارژ تلفن همراه به یکی از امور روزمره دارندگان این نوع سیم کارت ها بدل شده است. شما نیز ممکن است هر چند روز یکبار نیاز به خرید این محصول داشته باشید و کارت شارژ خود را از فروشگاههای مختلف و با قیمتهای متفاوت تهیه کنید.

اما برای تهیه شارژ تلفن ایرانسل راه بسیار آسانی وجود دارد. نیازی نیست یرای خرید شارژ از جای خود بلند شوید و از خانه یا محل کار خود خارج شوید. هر جا که اینترنت باشد، شارژ هم هست. فقط باید یک کارت بانکی داشته باشید و رمز دوم کارت خود را از دستگاه خودپرداز بانک خود گرفته باشید. شرکت رایانمهر، فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل با نام eCharge.ir را راه اندازی کرد. این وب سایت اولین فروشگاه اینترنتی شارژ کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991979

وب گردی

وب گردی