۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در اردبیل کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با نظارت ویژه نیروهای انتظامی و تعزیرات حکومتی بیش از ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مشگین‌شهر کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در بازدید از مراکز بازرسی شهرستان مشگین‌شهرگفت: با بازرسی و تیزبینی مسئولان نظارتی و انتظامی استان سیگارهای خارجی قاچاق در شهرستان مشگین‌شهر به ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
به گفته وی بلافاصله پرونده رسیدگی به این تخلف تشکیل شده و مراحل قانونی طی گردید.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: پرونده مربوط در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مشگین‌شهر مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به مستندات موجود و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز تشخیص داده شد.

شعبه تعزیرات فرد متخلف را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۱۷۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد


وی ادامه داد: شعبه تعزیرات فرد متخلف را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۱۷۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
رحیمی آذر گفت: نظارت بر فروش و توزیع کالاهای مختلف و جلوگیری از قاچاق کالا به دلیل زیان‌های جبران ناپذیری که به اقتصاد منطقه وارد خواهد کرد، با نهایت دقت تداوم خواهد یافت.
وی اضافه کرد: برخورد با هر گونه قاچاق با جدیت و قاطعیت انجام پذیرفته و با برهم زنندگان نظم و انظباط اقتصادی کشور طبق موازین قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992040

وب گردی

وب گردی