پژوهشگاه فضایی ایران بازوی پژوهشی کشور است

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، با اعلام اینکه ۱۳ دانشگاه معتبر کشور با ۱۲۰ استاد برتر در این پژوهشگاه همکاری می کنند، افزود: ما تعامل با دانشگاه ها و پژوهشگاه‌ها را برای رسیدن به اهداف توسعه خود در این حوزه سرلوحه کاری خود قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در نشست خبری، با اشاره به اینکه پژوهشگاه فضایی یکی از زیرمجموعه های وزارت ارتباطات در جهت کسب دانش فنی، طراحی و ساخت ماهواره های سنجشی و مخابراتی است،گفت: توسعه کاربردهای سنجش از دور ماموریت این حوزه است که با حضور جوانان نخبه هوافضا در حال فعالیت است.
وی تصریح کرد : زیرساخت های ملی برای ارائه خدمت به دست اندرکاران بخش فضایی فراهم است و تا اواسط بهمن ماه سالجاری دو بخش آزمایشگاهی به بهره برداری خواهد رسید.
صمیمی ادامه داد: پژوهشگاه فضایی ایران بازوی پژوهشی کشور است و از موقعیت منحصربه‌فرد در جهت تعامل با تاثیرگذاران کشور برخوردار است که با اجرای پروژه ها و فعالیت های فضایی استفاده حداکثری را از توانمندیهای کشور خواهیم داشت.
رییس پژوهشگاه فضایی ایران با اعلام اینکه ۱۳ دانشگاه معتبر کشور با ۱۲۰ استاد برتر در این پژوهشگاه همکاری می کنند، افزود: ما تعامل با دانشگاه ها و پژوهشگاه‌ها را برای رسیدن به اهداف توسعه خود در این حوزه سرلوحه کاری خود قرار دادیم.
انتهای پیام/

کد خبر: 992096

وب گردی

وب گردی