اثر منتخب شبکه جهانی سحر  در جشنواره عمار بر پرده نقره ای سینما

مستند «زوروی قرن بیست و یکم» محصول شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما و اثر منتخب نهمین دوره جشنواره فیلم عمار امروز ساعت ۱۴ در سالن ۲ سینما فلسطین به روی پرده می رود.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این‌ اثر یکی از ۲۶ قسمت مجموعه مستند موفق «شکوفه های زیتون» است که پیش از این نیز قسمت دیگری از همین مجموعه تلویزیونی تحت عنوان مستند «رویای ویتوریو»، به عنوان اثر برگزیده پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به بخش اصلی مسابقه این جشنواره راه یافته و مورد استقبال عموم واقع شده بود.

مستند «زوروی قرن بیست و یکم» به کارگردانی مجتبی لطفی کرامتی، نویسندگی دکتر الهه خانی آرانی و تهیه کنندگی راحله صابری آبکوهی، روایتگر زوایه ای بدیع از جنبش جهانی حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. این مستند به فعالیت های حیرت انگیز یک نخبه ناشناس ۳۷ساله گرافیتی کار بریتانیایی می پردازد که مخفیانه دیوارهای بریتانیا، ایالت متحده آمریکا و فلسطین اشغالی را مملو از شاهکارهای گران قیمت خود با دستمایه موضوعی حمایت از مقاومت فلسطین کرده است. BANKSY هنرمندی است که بیش از یک دهه در حمایت از فلسطین بطور مخفیانه و با سلاح رنگ به جنگ نظام سلطه آمده است.

این مستند امروز دوشنبه ۱۷ دی ساعت ۱۴ در سالن ۲ سینمای فلسطین اکران می شود.

کد خبر: 992097

وب گردی

وب گردی