برانکو:کفه ترازو به سمت بودیمیر بود تا قوچان نژاد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر دلایلی کفه ترازو به سمت بودیمیر رفت تا قوچان‌نژاد،‌نه به خاطر اینکه کروات بود، بلکه به خاطر شرایطی که ما داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری خود که امروز در این باشگاه برگزار شد گفت:عذرخواهی می کنم که امروز نشست خبری برگزار می کنم. ما از پنجشنبه تمرینات خودمان را آغاز کردیم. تمرینات ما به زمین نفت تهران منتقل شده و قرار شد امروز قبل از سفر به قطر نشست خبری برگزار کنیم. لیست بازیکنانی که برای نیم فصل دوم می خواهیم را به خبرنگاران می دهیم.البته دو بازیکن به نام‌های ماهینی و انصاری مصدوم هستند، ماهینی تا عید آماده می‌شود و انصاری هم طبیعتا تا چهار ماه آینده انتظار داریم که برسد. برنامه بازی‌ها هنوز رسما اعلام نشده است اما اطلاعاتی که ما داریم نشان می‌دهد بسیار فشرده خواهد بود، هر سه چهار روز یکبار باید بازی کنیم چه در لیگ، چه حذفی، چه آسیایی.

* دنبال بهانه نیستیم و هدفمان جنگیدن برای قهرمانی است

وی ادامه داد: همانطور که گفتم همیشه هدف ما جنگیدن برای قهرمانی خواهد بود و هیچ فراری هم از این مسئولیت خود نمی‌کنیم چرا که این دِینی است که مقابل هواداران داریم و بزرگی پرسپولیس هم این وظیفه را بر گردن ما می‌گذارد. به هیچ عنوان دنبال بهانه هم نیستیم، البته که کار سختی هم پیش رویمان است. سه تیم در یک خط هستند، تراکتورسازی و سپاهان هم جزو مدعیان محسوب می‌شوند.

* 11 بهمن با سپیدرود بدون ملی پوشان باید بازی کنیم

وی ادامه داد: پنج تیم برای قهرمانی می‌جنگیم اما اولین بازی بعد از تعطیلات ما با سپیدرود رشت است که ۱۱ بهمن در جام حذفی با این تیم بازی خواهیم کرد و البته احتمالا ملی‌پوشان همراهمان نیستند اما امکان اینکه بازی عقب‌افتاده را انجام دهیم نبود.

* از مسئولان باشگاه نفت تهرانسر تشکر می کنیم

برانکو درباره بازیکنان جدا شده از پرسپولیس افزود: احسان علوان‌زاده به ماشین‌سازی رفت و احمد بهاروندی و شاهین عباسیان و همچنین منشا از پرسپولیس جدا شدند و از طرفی، محمد نادری به صورت قرضی به ما پیوسته و در مراحل پایانی توافق با بودیمیر هستیم، جا دارد که از مسئولان ورزشگاه نفت تهرانسر تشکر کنیم چرا که پیدا کردن زمین تمرین سخت است و زمین ورزشگاه شهید کاظمی در حال بازسازی است، ما فردا به قطر می‌رویم و ۱۲ روز آنجا خواهیم بود، البته بین رفتن به قطر و آنتالیا تردید داشتیم، اما تجربه سه ساله من می‌گوید که در آنتالیا چند روز به حدی باران می‌بارد که حتی نمی‌توان از هتل خارج شد و برای همین قطر را انتخاب کردیم چون شرایط خوبی دارد و امکانات برای تمرین فراهم است. از نظر قیمتی هم قطر با آنتالیا برابر بود و برای همین قطر را انتخاب کردیم.

* بوکاچ گران‌ترین بازیکن بود

وی در پاسخ به این سؤال که شما به دنبال مهاجم کروات هستید از سوی دیگر مهدی شریفی را هم دراختیار دارید، وضعیت چگونه خواهد بود؟ گفت: شریفی و بوکاچ دو بازیکن متفاوت هستند، از طرفی دیگر، بحث قوچان‌نژاد هم مطرح بود، طبیعتا وقتی شما به دنبال بازیکنی در یک پست می‌گردید‌ چندین پیشنهاد مطرح می‌شود. پوکاچ مهاجمی است که متأسفانه دو سال است بازی نمی‌کند و رباط صلیبی‌اش مصدوم بوده است و یک سری مشکلات هم در کشورش داشت، اما به طور قطع، گران‌ترین بازیکن بود.

*کفه ترازو به سمت بودیمیر بود تا قوچان نژاد

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس باشگاهی است که سقف بودجه مشخصی دارد و من به این موضوع احترام می‌گذارم و اصلا دلم نمی‌خواهد که این سقف شکسته شود و اعداد و ارقام جابجا شود. انتخاب ما از بین بودیمیر و قوچان‌نژاد بود که با توجه به بررسی‌ها بودیمیر بیشتر احتیاج بود چون او مهاجمی است که در محوطه جریمه خوب صاحب توپ می‌شود و مهاجم گلزنی است و ۱۹۳ هم قد دارد، انتظار دارم که خیلی خوب خودش را تطبیق دهد،‌ به خاطر همین دلایلی که گفتم، کفه ترازو به سمت بودیمیر رفت تا قوچان‌نژاد،‌نه به خاطر اینکه کروات بود، بلکه به خاطر شرایطی که ما داشتیم.

کد خبر: 992102

وب گردی

وب گردی