جلسه مشترک روسای شوراهای  تخصصی دبیرخانه هیأت امنای استان لرستان برگزار شد

جلسه مشترک روسای شوراهای  تخصصی دبیرخانه هیأت امنای استان لرستان و اعضای شوراهای تخصصی توسعه مدیریت و منابع و مسئولان برنامه و بودجه واحدهای دانشگاهی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، در این جلسه بهروز دوستی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان با تسلیت به بازماندگان دانشجویان از دست رفته در حادثه اتوبوس واحد علوم تحقیقات تهران برای مصدومین این حادثه آرزوی شفای عاجل داشت و ابراز امیدواری کرد تا با تدابیر اتخاذ شده و اجرای بخشنامه منسجم اخیر ریاست دانشگاه مبنی بر لزوم اجرای موارد ایمنی در کلیه واحدهای دانشگاهی دیگر شاهد بروز این گونه اتفاقات در کل کشور و علی الخصوص دانشگاه آزاد اسلامی نباشیم.

وی هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی و همگرایی کلیه روسای شوراهای تخصصی به عنوان اهرم های اجرایی استان در راستای اجرای دقیق و بی کم و کاست موافقت نامه های برنامه عملیاتی مبتنی بر بودجه سال 1397 و اتخاذ تدابیری برای پیش بینی دقیق تر بودجه سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان عنوان کرد و گفت: که هر گاه کارها برای رضایت خداوند و با خلوص نیت و با جدیت و به صورت کارشناسی پیگیری گردد ثمرات بسیار ارزشمند و مفیدی داشته است.

دوستی استفاده حداکثری و بهینه از منابع موجود در راستای درآمدزایی غیرشهریه ای و کاستن از هزینه ها را دو فاکتور مهم در لحاظ نمودن بودجه سال 98 دانست و افزود: کلیه معاونت ها در هر واحد دانشگاهی باید متناسب با بودجه مصوب سال 1398، برنامه عملیاتی ارائه دهند و اجرای دقیق این برنامه های عملیاتی در قالب موافقت نامه ها با سازمان مرکزی به عنوان یکی از ملاک های اصلی در ارزیابی عملکرد روسا و معاونین واحدها محسوب می گردد و لازم است که اجرای این برنامه های عملیاتی به صورت روزانه و نقطه به نقطه مورد رصد قرار گیرند و هیچ گونه غفلت و کوتاهی قابل قبول نیست.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان لرستان در ادامه افزود: ما معتقدیم ظرفیت لازم برای ممانعت از بروز مشکلات مالی در دانشگاه از طرق مختلف وجود دارد تنها کافیست ظرفیتها، استعدادها و توانمندی های خود را از ابعاد مختلف دقیق تر بشناسیم و برای درآمدزایی از طریق آنها برنامه ریزی کنیم.

دوستی بهترین راهکار درآمدزایی دانش بنیان را توسعه کمی و کیفی مراکز رشد و حمایت از ایده های فن آورانه تا طی شدن مراحل رشد و تبدیل به شرکت های دانش بنیان اشتغال آفرین عنوان کرد و خواستار استفاده از ظرفیت آزمایشگاه ها، کارگاه ها، سالن های ورزشی و آموزش های کوتاه مدت برای درآمدزایی بیشتر و کنترل هزینه ها برابر سیاستهای سازمان مرکزی تجمیع و تبدیل به احسن ساختمان ها و کم کردن هزینه های آب، برق، گاز، تلفن و... شد.

کد خبر: 992112

وب گردی

وب گردی