صاحب کبوتر به کلانتری مراجعه کند

 مامور یکی از کلانتری های شهرستان خمینی شهر پس از اینکه با اصرار فراوان سارق مبنی بر بی گناهی خود روبه رو شد با ارسال نامه ای توسط کبوتر که در آن نوشت "صاحب کبوتر به کلانتری مراجعه کند" توانست، دست متهم را رو کند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: ماموران گشت یکی از کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان "خمینی شهر" در گشت زنی های هدفمند خود به فردی که در حال حمل یک گونی بود، مشکوک می شوند که در بررسی های اولیه مشخص می شود وی از سارقان سابقه دار است.

وی گفت: ماموران در بازرسی از گونی همراه متهم 17 کبوتر کشف کردند اما وی عنوان می کند که کبوترها را خریداری کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد با بیان اینکه متهم برای تحقیقات بیشتر و بررسی صحت وسقم گفته هایش به کلانتری منتقل شد، اظهار داشت: با توجه به سابقه دار بودن متهم و حرف های ضد و نقیص و همچنین عدم ارائه نشانی فروشنده، مسروقه بودن کبوتر ها برای ماموران محرز شد اما همچنان او هرگونه سرقتی را منکر بود.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر افزود: با هماهنگی مقام قضائی متهم به مدت 24 ساعت بازداشت شد که در صورت عدم مراجعه شاکی خصوصی ماموران پلیس مجبور به آزادی وی بودند.

وی گفت: در این هنگام یکی از افسران کلانتری با زیرکی و هوشیاری خود نامه ای به این مضمون که "صاحب کبوتر به کلانتری مراجعه کند" به پای یکی از کبوتر ها بسته و او را رها می کند.

سرهنگ جعفری نژادگفت: سرانجام در آخرین لحظاتی که زمان دستور قضائی مبنی بر بازداشت متهم رو به پایان بود، فردی همراه کبوتر و نامه به کلانتری مراجعه و از سرقت کبوترهایش خبر داد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بعد از بررسی هویت فرد مذکور مشخص شد که وی صاحب کبوترها است،گفت: مال باخته عنوان کرده، چند روز پیش کبوترهایم سرقت شده و چون کارگر است فرصتی برای طرح شکایت نداشته، امیدوار بوده که پیدا شوند تا اینکه امروز یکی از کبوترهایش به همراه این دست نوشته درحیاط منزل نشسته و اکنون برای پیگیری پرونده به کلانتری مراجعه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 992134

وب گردی

وب گردی