خسارتی به ساختمان های واحد ایلام وارد نشده/ کلیه امتحانات در حال برگزاری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: در حال حاضر به دلیل برگزاری امتحانات، کلاس‌‌ها تعطیل است و کلیه امتحانات دانشگاه آزاد واحد ایلام، در تمام مقاطع در حال برگزاری و امتحانات لغو نشده است.

دکتر محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره زلزله شب گذشته در این شهر و خسارات وارده به ساختمان‌‌‌‌‌‌‌‌های این واحد دانشگاهی گفت: در حال حاضر به دلیل برگزاری امتحانات، کلاس‌‌ها تعطیل است. کلیه امتحانات در تمام مقاطع در حال برگزاری و امتحانات لغو نشده است.

وی افزود: دانشجویان شهرستانی که از شهرهای اطراف در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند در خوابگاه مخصوص دانشجویی واحد ایلام اسکان داده شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تاکید کرد: برای تعطیلی شهر و مراکز آموزشی، ستاد بحران استان باید تصمیم‌گیری کند که هنوز هیچ خبری مبنی بر تعطیلی ابلاغ نشده است و کلیه مراکز آموزشی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

میرزایی حیدری متذکر شد: در حال حاضر، خوشبختانه خسارتی به ساختمان‌های مربوط به واحد ایلام وارد نشده تنها یکسری ترک‌های سطحی در ساختمان وجود دارد که خطری برای ساختمان‌های موجود به حساب نمی‌آید.

گفتنی است، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱۷ و ۱۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه، یکشنبه ۱۶ دی ماه حوالی گیلانغرب کرمانشاه را لرزاند. تاکنون از خسارت و یا تلفات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

این زلزله در اکثر استان‌های همجوار و حتی برخی استان‌ها با فاصله طولانی از جمله تبریز نیز حس شد و مردم این شهرها را نگران کرد.

گزارش های موسسه ژئوفیزیک نشان می‌دهد پس لرزه‌های این زلزله همچنان ادامه دارد و در آخرین زمین لرزه سومار با ۳.۵ ریشتر در عمق هشت کیلومتری لرزید. نزدیک ترین شهرها به کانون این زلزله، گیلانغرب با ۲۳ کیلومتر، سومار با ۳۱، سرپل ذهاب با ۳۸ کیلومتر و نزدیکترین استان ایلام با ۹۰ کیلومتر ثبت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 992140

وب گردی

وب گردی