نخستین استارتاپ «ویکند شهر هوشمند» برگزار می‌شود

نخستین استارتاپ «ویکند شهر هوشمند» همزمان با نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.

به‌گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهر ری، نخستین استارتاپ ویکند شهر هوشمند همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.

استارتاپ ویکند شهر هوشمند، یازدهمین استارتاپ واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری است که با حمایت از صاحبان ایده و دانشجویان خلاق برگزار خواهد شد.

علی شهابی با اشاره به برگزاری استارتاپ‌های قبلی این واحد دانشگاهی به خبرنگار روابط عمومی گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ نفر از ایده‌پردازان در قالب ۱۰ تیم در این رویداد استارتاپی شرکت کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان واحد یادگار امام(ره) ادامه داد: در افتتاحیه روز اول این رویداد، کارگاه‌های آموزشی حول مباحث کسب و کار برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با مبانی آن برگزار می‌شود و در ادامه مشاورانی برای ایجاد گروه‌های استارتاپ وارد عمل خواهند شد.

شهابی با اشاره به استقرار مشاوران کسب و کار برای ارزیابی کیفیت ایده‌ها، اظهار کرد: پس از ارزیابی اولیه ایده‌ها در روز نخست، گروه‌های ایده‌پرداز ‌از روز دوم روی تکمیل و معرفی محصولات خود خواهند پرداخت. در نهایت گروه‌ها باید کمینه محصول پذیرفتنی خود را در روز آخر برای ارزشیابی ارائه دهند.

شهابی در پایان با اشاره به حمایت از برگزیدگان استارتاپ شهر هوشمند تصریح کرد: برای سه تیم نخست این دوره از استارتاپ‌های واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری جوایز نقدی و امکان استقرار به‌عنوان هسته‌های فناور در مرکز رشد این واحد دانشگاهی فراهم خواهد شد.

نخستین استارتاپ ویکند شهر هوشمند همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992162

وب گردی

وب گردی