۷۸۰ کودک تهرانی حامی ندارند/فرزندان محسنین چشم انتظار حمایت حامیان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه فرزندان محسنین چشم انتظار حمایت حامیان هستند گفت: ۷۸۰ کودک تهرانی حامی ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدهادی سیف به تشریح عملکرد ۹ ماهه واحد اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران پرداخت و گفت: هم اکنون ۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
وی به فرزندان یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و افزود: هم اکنون 6 هزار و ۲۵۲ فرزند یتیم از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۲۸۸ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: ۷۸۰ نفر از آن‌ها حامی ندارند و چشم انتظار حمایت حامیان هستند.
سیف به تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و گفت: ۶۱ هزار و ۴۷۸ حامی نوع دوست و خیر از فرزندان ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که ۳۰ هزار و ۹۱۲ نفر از آنان حامی ایتام و ۲۹ هزار و ۹۵۶ نفر حامی فرزندان محسنین هستند.

۶۱ هزار و ۴۷۸ حامی نوع دوست و خیر از فرزندان ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که ۳۰ هزار و ۹۱۲ نفر از آنان حامی ایتام و ۲۹ هزار و ۹۵۶ نفر حامی فرزندان محسنین هستند


وی ادامه داد: همچنین ۶۱۰ نفر از حامیان به صورت تلفیقی حامی فرزندان ایتام و محسنین هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به کمک‌های حامیان در ۹ ماه نخست سال جاری گفت: حامیان نوع دوست و نیک اندیش در ۹ ماه نخست سال جاری ۴۳ میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
سیف گفت: خیران استان تهران می‌توانند برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین و همچنین حمایت از یک یا چند فرزند معنوی با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح شهر تهران، شهرستان‌های تابعه و یا تماس با شماره تلفن‌های ۷۱۳۹۲۲۴۲، ۷۷۲۹۰۰۳۵ و سامانه گویای ۷۳۵۵ اقدام کنند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 992179

وب گردی

وب گردی