پلوان: دانشجوی خاطی برادر رئیس جمهور هم باشد، طبق آیین نامه انضباطی با او برخورد می کنیم

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران گفت: به هیچ عنوان ملاحظه‌ای نداریم، دانشجوی خاطی برادرِ فرماندار که هیچ، برادرِ رئیس جمهوری هم باشد، طبق آیین نامه انضباطی حتما با او برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز گذشته (دوشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور گچساران (از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد) مسئول حراست دانشگاه را کتک زده، به این دلیل که اجازه نداده در امتحان تقلب کند! بنا بر خبر منتشر شده، برادرِ دیگر فرماندار هم کارمند دانشگاه پیام نور گچساران بوده و ابتدا از مسئول حراست خواسته اجازه تقلب را به برادرش بدهد؛ اما مسئول با خواسته او مخالفت می کند و سرانجام از دانشجوی خاطی کتک می خورد، تا جایی که کارش به بیمارستان می کشد.

دکتر کیانوش پلوان، رئیس دانشگاه پیام نور گچساران درباره صحت و سقم این اتفاق به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: این اتفاق روز گذشته (دوشنبه) رخ داد. متأسفانه برخوردی میان دانشجو و مسئول حراست صورت گرفته اما اینکه گفته اند به مسئول گفته «اجازه بده تقلب کنم»، صحت ندارد. مراقب بالای سرش بوده و دانشجو هم عصبی شده است.

وی درباره درخواست برادرِ دیگر فرماندار برای اجازه تقلب، تصریح کرد: خیر، این حرف دروغ است. برادرِ دیگر فرماندار که کارمند دانشگاه است هیچ نقشی نداشته است. من در مرخصی بودم و اولین کسی که به من زنگ زد و خیلی هم ناراحت بود، همین کارمندمان بود که برادرِ دیگر فرماندار است. مراقب بسیار نزدیک به دانشجو بوده، احساس کرده دانشجو می خواهد تقلب کند و با او برخورده کرده است، دانشجو هم بلند شده و مراقب را کتک زده است.

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران در پاسخ به این سؤال که آیا با دانشجوی متخلف برخورد می کند یا ملاحظات سیاسی را در نظر می گیرد، گفت: به هیچ عنوان ملاحظه ای نداریم. برادرِ فرماندار که هیچ، برادرِ رئیس جمهوری هم باشد، طبق آیین نامه انضباطی حتما برخورد می کنیم. نه تنها این امتحان بلکه احتمالا ترم این دانشجو، حذف و اخراج خواهد شد، یا حداقل دو ترم به بالا، تعلیق می شود. همان طور که گفتم باید آیین نامه را دقیق بخوانیم و ببینیم قانون در مورد او چه می گوید چون سرخود نمی توانیم کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 992220

وب گردی

وب گردی